کد خبر : 1979583 | 21 آبان 1402 ساعت 23:55 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

مائوریتزیو ساری:

به مورینیو گفتم استخوان لای زخمم هستی!

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، گفت بعد از بازی به مورینیو گفته که "استخوان لای زخم" او است.

به مورینیو گفتم استخوان لای زخمم هستی!

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم لاتزیو و رم در دربی دلاکاپیتاله ضعیف و کم‌انگیزه ظاهر شدند و در نهایت به تقسیم امتیازات با نتیجه 0-0 رضایت دادند. بعد از بازی ساری در نشست خبری گفت: "ما از نظر تاکتیکی در حال رشد هستیم، استحکام را دوباره کشف می‌کنیم، شخصیت خود را نیز بهبود می‌بخشیم، فقط باید مانند فصل قبل خطرناک باشیم."

دربی چطور است؟
"این پرشورترین دربی ایتالیاست، بنابراین شرایط سختی است. وقتی نمی‌توانید برنده شوید، باید بازنده نباشید. ما بهترین موقعیت‌های گلزنی و عملکرد کلی را داشتیم. ما باید با ثبات و تعداد بیشتر به محوطه جریمه حمله کنیم."

کیفیت بد زمین؟
"من از دیدن زمین در این شرایط ناامید هستم، زیرا واقعا بازی کردن فوتبال دشوار می‌شود و زمین چمن در حد استانداردهای این دو تیم نیست. این به ویژه برای کسانی مثل ما که سعی می‌کنند از عقب بازی‌سازی کنند."

1953466

مکالمه بعد از بازی با مورینیو؟
"ما قبلاً هم باهم بحث کرده بودیم. من به او گفتم: "تو استخوان لای زخم منی". او هم پاسخ داد: "تو هم همین‌طور." من دوست ندارم با شخصیت رسانه‌ای مورینیو برخورد کنم، اما مورینیو شخص فوق العاده‌ای است."

تساوی کافی بود؟
"ما باید روی تثبیت عملکرد خود تمرکز کنیم، نتایج به دنبال آن خواهند آمد. اگر این شخصیتی است که من امروز دیدم، قرار است دوباره به اروپا صعود کنیم."

چیرو ایموبیله آماده است؟
"او در حال پیشرفت است و ما امیدواریم که بتواند در دو هفته آینده به طور مداوم تمرین کند. دیروز که با من صحبت می‌کرد، گفت که احتمالاً برایش خوب بوده که به تیم ملی دعوت نشده است. می‌خواستم به او استراحت بدهم اما مصدومان زیادی داشتم."

دیدگاه‌ها