کد خبر : 1979584 | 22 آبان 1402 ساعت 00:10 | 87.2K بازدید | 36 دیدگاه

توماس توخل:

برای خرید امباپه با دوچرخه تا پاریس می‌روم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید دوست دارد با کیلیان امباپه کار کند.

برای خرید امباپه با دوچرخه تا پاریس می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل بعد از حذف از جام خذفی آلمان، نتایج خوبی با تیمش گرفته است و موفق شد تا صعود از گروه در چمپیونزلیگ را قطعی کند و فاصله را هم با بایرلورکوزن صدرنشین حفظ کند. این تیم موفق شد تا با کسب 29 امتیاز از یازده مسابقه، بهترین عملکرد یک تیم رده دومی تاریخ بوندسلیگا را از نظر امتیازگیری ثبت کند.

او در روز استراحت تیمش در یک برنامه در شبکه "کانال پلاس" شرکت کرد. او در جواب به سوال اینکه آیا دوست دارد کیلیان امباپه را بخرد پاسخ داد: "بله، بله، او برای ما بازی خواهد کرد، این واضح است، شک نکنید (می‌خندد). کیلیان نیاز به تعریف ندارد. ما رابطه خوبی با هم داریم. اگر بخواهد پیش ما بیاید، می‌روم و او را با دوچرخه می‌آورم، اما فکر می‌کنم این به واقعیت نخواهد پیوست."

او درباره احتمال رویارویی با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "من واقعاً دوست ندارم مقابل تیم‌های قدیمی‌ام بازی کنم.‌نمی خواهم دلشکسته باشم. اما اگر فینال باشد، چرا که نه؟"

من بازی میلان را مقابل پاری سن ژرمن تماشا کردم، زیرا واقعاً دوران حضورم در پاریس را با این تیم دوست داشتم. میلان بسیار قوی بود. تأثیرگذار بود. اما من متقاعد هستم که پاری سن ژرمن صعود خواهد کرد، اگرچه گروه بسیار دشواری است."

1953470

در پست امباپه، بایرن هری کین را تابستان امسال به خدمت گرفت که موفق شده در 16 بازی اول خود با بایرن 21 گل به ثمر برساند. با این عملکرد خیره کننده بایرن مونیخ نیازی به مهاجم سوپراستار دیگری نخواهد داشت و این در حد یک احتمال و شوخی تلویزیونی باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها