کد خبر : 1979586 | 22 آبان 1402 ساعت 04:12 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

آلمالیق همچنان تحت تاثیر ۹ گل سپاهان؛

قهرمانی، آمانوف اولین جام را سرکشید!

نسف قارشی با حضور عزیزبک آمانوف فاتح جام حذفی ازبکستان شد.

قهرمانی،  آمانوف اولین جام را سرکشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در چارچوب فینال جام حذفی ازبکستان نسف قارشی و آلمالیق به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی نسف قارشی با ارائه یک عملکرد منسجمانه، کنترل بازی را دست گرفت و در نهایت در این بازی پیروز شد.

آلمالیق که به تازگی برابر سپاهان با ۹ گل شکست خورده بود از لحاظ روحی و روانی تحت فشار قرار داشت، اما نمایش خوبی ارائه کرد.

1953474

لحظه سرنوشت‌ساز این بازی در دقیقه 70 رقم خورد، زمانی که برخورد توپ به دست کومیلوف، مدافع آلمالیق، یک پنالتی برای نسف رقم زد. در این زمان داور ازبکستانی پس از بررسی صحنه توسط VAR به سود نسف اعلام ضربه پنالتی کرد و این جواهیر سیدیکوف بود که در نقش پیام‌آور شادی به اردوی نسف قارشی ظاهر شد تا گل قهرمانی آن‌ها را به ثمر برساند.

در نهایت هم نسف قارشی توانست با حضور عزیزبک آمانوف بازیکن سابق استقلال و همان تک گل سیدیکوف، با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و جام قهرمانی جام حذفی کشور ازبکستان در سال ۲۰۲۳ را سومین سال متوالی بالای سر ببرد.

با این قهرمانی نسف قارشی تعداد افتخارات خود را در تاریخ جام حذفی این کشور به عدد چهار رساند. این تیم برای نهمین بار در فینال جام حذفی ازبکستان حاضر شده و با این جام با بنیادکار از حیث قهرمانی برابر شدند اما برای رسیدن به پاختاکور که با ۱۳ قهرمانی رکورددار محسوب می‌شود راهی طولانی در پیش دارند.

دیدگاه‌ها