کد خبر : 1979590 | 22 آبان 1402 ساعت 04:53 | 53K بازدید | 11 دیدگاه

بی‌احساس‌‌‌ترین شادی سال با گلزنی به تیم سابق (عکس)

کول پالمر، ستاره چلسی، پس از گلزنی مقابل منچسترسیتی، رفتار جالبی توجهی با طرفداران تیم سابق خود داشت.

بی‌احساس‌‌‌ترین شادی سال با گلزنی به تیم سابق (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر، ستاره چلسی، گل تساوی دراماتیک خود مقابل باشگاه سابقش یعنی منچسترسیتی را با بالا انداختن شانه‌هایش جشن گرفت.

چلسی پس از پیروزی هفته گذشته در دربی لندن مقابل تاتنهام، مقابل منچسترسیتی دیدار سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت به تساوی 4-4 دست پیدا کرد.

خطای روبن دیاز روی آرماندو بروخا باعث شد تا پالمر در دقیقه 5+90 به یک پنالتی حساس برسد. او توپ را با ضربه‌ای محکم بالاتر از دستان ادرسون وارد دروازه سیتی کرد.

سپس بدون اینکه شادی خاصی انجام بدهد چند قدم به سمت سکوهای پشت دروازه سیتی رفت که به طرفداران این تیم تعلق داشت. او کف دو دستش را رو به هوا چرخاند و شانه‌هایش را بالا برد.

1953482

او در تمام این مدت که توسط هم‌تیمی‌هایش همراهی می‌شد هیچگونه خوشحالی‌ای انجام نداد و خیلی خونسرد به این گل حساس واکنش نشان داد.

خرید 52 میلیون دلاری چلسی در تابستان از منچسترسیتی جدا شد. او یکی از بازیکنانی بود که پپ گواردیولا با جدایی‌اش مخالفت داشت اما در نهایت راهی جمع آبی‌های لندن شد.

پالمر قرار است برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس در مقدماتی یورو 2025 آینده حضور داشته باشد. به هر شکل جای تعجب ندارد اگر گرت ساوت‌گیت او را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند.

دیدگاه‌ها