کد خبر : 1979628 | 22 آبان 1402 ساعت 03:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌سوزی بزرگ یاران محرمی در راه قهرمانی

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در شب تساوی تیمش مقابل ریه‌کا در زمین حضور داشت.

فرصت‌سوزی بزرگ یاران محرمی در راه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که پس از دو مسابقه رسمی دوباره صادق محرمی را به‌عنوان مدافع  راست در جمع 11 نفر اصلی خود داشت، از ساعت 21:30 یکشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ریه‌کا به مصاف این تیم رده دومی رفت.

یاران محرمی که در هفته گذشته لیگ یک کرواسی در کسب پیروزی مقابل واراژدین ناکام بودند و به تساوی رسیدند و پس از آن هم در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا برابر پلزن چک شکست خوردند، در دیدار برابر ریه‌کا هم شانس کسب 3 امتیاز و صعود به رده دوم جدول را از دست دادند و به یک امتیاز بسنده کردند.

1953560

تیم فوتبال دینامو زاگرب در مسابقه خارج از خانه مقابل ریه‌کا با دریافت گل در دقیقه 89 به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد تا 24 امتیازی شود و با چهار امتیاز کمتر نسبت به این حریف خود، در جایگاه سوم جدول لیگ یک کرواسی بایستد و اختلاف 9 امتیازی با هایدوک اسپلیت صدرنشین که دو بازی بیشتر از آن‌ها انجام داده، پیدا کند.

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که نامش دوباره در فهرست تیم ملی قرار گرفته، در دیدار مقابل ریه‌کا حضور 65 دقیقه‌ای در زمین داشت و دهمین بازی در لیگ یک کرواسی را انجام داد.

دیدگاه‌ها