کد خبر : 1979652 | 22 آبان 1402 ساعت 10:43 | 55.2K بازدید | 40 دیدگاه

رکورد گواردیولا شکست: بالاخره 4 تا خوردی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در جریان تساوی برابر چلسی برای اولین بار تجربه جدید و جالبی را به‌دست آورد.

رکورد گواردیولا شکست: بالاخره 4 تا خوردی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس و در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف چلسی رفت و به تساوی با نتیجه 4-4 رضایت داد. 

در حالی که این بازی تا لحظات آخر با نتیجه 3-4 به سود منچسترسیتی و با درخشش ارلینگ هالند دنبال می‌شد، این کول پالمر بود که موفق شد در وقت تلف شده دروازه تیم سابقش را از روی نقطه پنالتی باز کند و این یک امتیاز ارزشمند را برای چلسی به ارمغان بیاورد. 

این دیدار در واقع هشتصد و هشتاد و دومین باری بود که گواردیولا به عنوان سرمربی روی نیمکت حضور داشت و به نظر می‌رسد که با چنین رکوردی شاید دیگر تجربه جدید زیادی برای او باقی نمانده باشد. 

1951155

اما جالب است بدانید که پیش از این هرگز پیش نیامده بود که تیمی تحت هدایت این مربی اسپانیایی بتواند چهار گل یا بیشتر به ثمر برساند و در سوی مقابل هم چهار گل یا بیشتر دریافت کند و چنین اتفاق و نتیجه خاصی برای اولین بار بود که در طول دوران مربیگری او رخ می‌داد. 

منچسترسیتی با این تساوی همچنان در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی ماند اما حالا لیورپول و آرسنال به فاصله یک امتیازی او رسیده‌اند و این کار را در هفته‌های پیش رو برای آن‌ها دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها