کد خبر : 1979695 | 22 آبان 1402 ساعت 13:15 | 31.4K بازدید | 15 دیدگاه

درخشش رودری و وینی در غیاب جود

مصدومیت بلینگام به سود این دو نفر شد

رودریگو و وینیسیوس انگار منتظر مصدومیت جود بلینگام بودند تا درخشش دوباره در رئال را شروع کنند.

مصدومیت بلینگام به سود این دو نفر شد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در بازی هفته گذشته برابر رایووایه‌کانو از ناحیه شانه چپ مصدوم شد ولی با درد تا پایان به کار ادامه داد. ستاره انگلیسی که با 13 گل در 14 بازی ستاره اول این فصل لالیگا و رئال بوده، دوست داشت در بازی برابر براگا نیز به میدان برود ولی کارلو آنچلوتی مانع شد. مربی ایتالیایی او را در فهرست قرار داد ولی تا پایان بازی روی نیمکت ماند و شاهد درخشش رودریگو و وینیسیوس بود.

1946389

رئال با گل‌های براهیم دیاز، وینیسیوس و رودریگو توانست حریف پرتغالی را مغلوب کرده و صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند. 

جود در بازی شنبه شب برابر والنسیا ابتدا در فهرست قرار گرفت ولی ساعاتی به شروع بازی خط خورد چرا که تیم پزشکی و شخص کارلو آنچلوتی اعتقاد داشتند که حضور جود در این بازی از هر نظر خطرناک خواهد بود و او باید استراحت کند. رئال ولی بدون جود نیز مشکلی برای پیروزی نداشت و با نتیجه 5-1 والنسیا را در هم کوبید. 

1953063

ستاره‌های رئال بازهم دو جوان برزیلی بودند. رودریگو دو گل زد و دو پاس گل داد تا به طلسم گل نزدن هایش در لالیگا پایان بدهد. او آخرین بار در هفته اول برابر بیلبائو گل زده بود. حالا او در لالیگا سه گله است و دو گل نیز در لیگ قهرمانان زده است. رودریگو در دو بازی اخیر رئال و در غیاب بلینگام متحول شده است.

وینیسیوس نیز توانست دو گل برابر والنسیا بزند تا او هم در دو بازی اخیر رئال زننده سه گل باشد. وینی در مجموع 6 گل در این فصل به ثمر رسانده است (چهار گل لالیگا و دو گل لیگ قهرمانان). 

انگار این دو ستاره منتظر مصدومیت بلینگام بودند تا به فرم واقعی خودشان برگردند.

دیدگاه‌ها