کد خبر : 1979699 | 22 آبان 1402 ساعت 12:59 | 31.5K بازدید | 70 دیدگاه

رفتاری که ندیده بودیم: طعنه پپ به ولخرجی چلسی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شده که نباختن چلسی با هزینه یک میلیارد پوندی برابر آن‌ها اتفاق عجیبی نیست.

رفتاری که ندیده بودیم: طعنه پپ به ولخرجی چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیداری جذاب و تماشایی در ورزشگاه استمفوردبریج روبه‌روی چلسی قرار گرفت و در نهایت با تساوی 4-4 برابر این تیم متوقف شد. 

سیتیزن‌ها تا لحظات پایانی از حریف پیش بودند اما در نهایت پنالتی اعلام شده به سود چلسی که توسط کول پالمر در وقت تلف شده به گل تبدیل شد باعث شد که آن‌ها از شکست فرار کنند و یک امتیاز نصیب هر تیم شود. 

گواردیولا پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا سیتی این فصل تیم آسیب پذیرتری نسبت به فصل گذشته است گفت: «کاری که چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام داد باعث شد که آن‌ها بتوانند برابر ما ایستادگی کنند. آن‌ها این فصل عالی هستند و مطمئنا این خریدها برای فصل آینده بوده است. 

1951156

اگر انتظار دارید که تیمی به این ورزشگاه بیاید و با نتیجه 0-7 پیروز شود، در اشتباه هستید. آیا می‌دانید چلسی چه هزینه‌ای برای ساخت این تیم کرده است؟ در گذشته فقط حرف از سیتی، سیتی و سیتی بود اما حالا شرایط فرق کرده است. 

به کاری که چلسی برای ساخت این تیم فوق العاده انجام داده و هزینه آن نگاه کرده‌اید؟ بنابراین این طبیعی است. من نمی‌توانستم انتظار بازی متفاوتی را داشته باشم. ما در آستانه پیروزی بودیم و شاید اگر دقایق پایانی را درست مدیریت می‌کردیم پیروز می‌شدیم اما فوتبال همین است. من همیشه برای حریف احترام قائل هستم. 

اگر چلسی برابر سیتی می‌باخت، کسی مشکلی با این اتفاق نداشت چون آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند. اما واقعیت این فکری که مردم می‌کنند نیست. چلسی در استمفوردبریج همیشه تیم قدرتمندی است. از زمانی که من به این کشور آمدم یا وقتی در بارسلونا و بایرن مونیخ بودم همیشه همینطور بوده است.»

دیدگاه‌ها