کد خبر : 1979701 | 22 آبان 1402 ساعت 13:20 | 46.5K بازدید | 33 دیدگاه

ادعای SZ

بند فسخ هنگفت: ژابی برای رئال گران تمام می‌شود

رئال مادرید اگر می‌خواهد در پایان فصل ژابی آلونسو را جانشین کارلو آنچلوتی کند، باید رقمی بین 15 تا 18 میلیون یورو هزینه کند.

بند فسخ هنگفت: ژابی برای رئال گران تمام می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، ژابی آلونسو بهترین شروع تاریخ بایر لورکوزن را با این تیم در بوندسلیگا رقم زده است. تیم او با 10 برد و یک تساوی در یازده مسابقه ابتدایی لیگ در صدر جدول قرار دارد. این تیم همچنین در این فصل هیچ شکستی، در هیچ یک از تورنمنت‌هایی که در آن حاضر است نداشته و روی دور پیروزی است.

1953668

لورکوزن از زمان حضور ژابی در اکتبر ۲۰۲۲ تغییرات محسوسی کرد و توانایی مدیریت او در این تیم توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به اتمام قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال در پایان فصل، گفته می‌شود که ژابی گزینه اول باشگاه مادریدی برای فصل بعد است.

در همین رابطه ماه قبل نشریه بیلد آلمان گزارش داد که ژابی قراردادش را با باشگاه لورکوزن تا سال ۲۰۲۶ با امکان یک بند فسخ تمدید کرد که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه‌های سابقش یعنی لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ به این باشگاه‌ها بپیوندد.

1934146

امروز رسانه SZ آلمان جزئیاتی از این بند فسخ ارائه کرده که بر اساس آن، ژابی برای رئال مادرید بین 15 تا 18 میلیون یورو آب خواهد خورد و باشگاه مادریدی باید این مبلغ را به لورکوزن بدهد تا ژابی را در اختیار بگیرد. فعلا رئال با کارلتو فرم بسیار خوبی دارد و بعید نیست با او تمدید نیز بشود اما در غیر این صورت رئال می‌داند که برای ژابی چقدر باید هزینه کند. این بند فسخ برای یک مربی رقم زیادی است و این به خوبی نشان می‌دهد او برای لورکوزن ارزش بسیار بالایی دارد.

دیدگاه‌ها