کد خبر : 1980722 | 27 آبان 1402 ساعت 13:17 | 30.6K بازدید | 15 دیدگاه

قراردادش بند جدایی ندارد اما؛

مانع رفتن ژابی به رئال مادرید نمی‌شویم

مدیر اجرایی لورکوزن گفت که در قرارداد ژابی آلونسو بند جدایی وجود ندارد، اما اگر بخواهد برود، مانعش نخواهند شد.

مانع رفتن ژابی به رئال مادرید نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایر لورکوزن، بیش از همیشه به نیمکت رئال ‏نزدیک به نظر می‌رسد. گزارش‌های زیادی درباره تمایل رئال مادرید به سپردن سکان هدایت این تیم به ‏آلونسو وجود دارد و گفته می‌شود از تابستان آینده ژابی روی نیمکت سفیدپوشان اسپانیایی خواهد ‏نشست.

1955622

اخیرا روزنامه بیلد در این مورد نوشت که دیدار خورخه والدانو از باشگاه بایر لورکوزن و جلسه‌ای که او با ژابی داشت باعث شده این شایعات ‏بیش از پیش جدی شود. 

والدانو که اسطوره باشگاه رئال مادرید است در جریان پیروزی 4-0 لورکوزن ‏مقابل یونیون برلین در ورزشگاه حضور داشت. او سپس در نشست خبری ژابی آلونسو شرکت کرد و ‏بعد با مربی لورکوزن دیداری خصوصی داشت. ‏

1955621

در حالی که شایعاتی در مورد احتمال تمدید کارلو آنچلوتی با رئال نیز شنیده می‌شود، فرناندو کارو، مدیر اجرایی لورکوزن، به شایعات پیرامون ژابی واکنش نشان داد و گفت: «در قرارداد ژابی نیازی به گنجاندن بند جدایی به منظور انتقالش به رئال، بایرن یا لیورپول نبود. با او رابطه بسیار بسیار خوبی داریم و او می‌داند که ما باشگاهی جدی هستیم. البته ما هیچکس را مجبور به ماندن نمی‌کنیم و اگر ژابی دوست نداشته باشد در جمع ما بماند، اجباری برای حفظ او نخواهیم داشت. دوست داریم ژابی در لورکوزن احساس راحتی و خوشحالی کند. می‌خواهیم شرایط برای او به گونه‌ای باشد که خودش مشتاق ماندن باشد و این هدف اصلی ماست.»

کارو ادامه داد: «در قرارداد ژابی چیزی در مورد بند جدایی برای رفتنش به یکی از سه باشگاه سابقش نیست، ولی همه توافقات هم روی کاغذ نمی‌آیند. می‌دانیم که در آینده اگر بخواهد برود، مذاکره خواهیم کرد البته امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد و او قصد رفتن نداشته باشد. من مطمئنم ژابی در لورکوزن راضی و خوشحال است و فصل بعد می‌ماند.»

دیدگاه‌ها