کد خبر : 1979717 | 22 آبان 1402 ساعت 13:53 | 9.4K بازدید | 6 دیدگاه

هیجان قطری‌ها برای مسابقات مقدماتی

تمرکز کی‌روش روی آنالیز افغانستان و هند

روزنامه الرایة در گزارشی از تمرکز ویژه کادرفنی قطر روی تیم‌های افغانستان و هند خبر داد.

تمرکز کی‌روش روی آنالیز افغانستان و هند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة قطر در شماره امروز خود به بررسی آخرین وضعیت تیم ملی این کشور پرداخته است. جایی که شاگردان کی روش خود را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 آماده می‌کنند.

در این گزارش آمده است:

تیم ملی فوتبال قطر با روحیه بالا و اشتیاق فراوان به تمرینات روزانه خود برای برگزاری دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 ادامه می‌دهد و پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف تیم ملی افغانستان می‌رود. آن‌ها سپس برای مصاف با تیم ملی هند راهی این کشور می‌شوند. جایی که عنابی پوشان با تیم های ملی هند، کویت و افغانستان هم‌گروه است.

بازیکنان به دنبال عملکرد خوب در این دو دیدار هستند تا چهره‌ای که تیم در تورنمنت دوستانه اخیر اردن از خود نشان داد را تغییر دهند و دوباره اعتماد به نفس خود را به‌دست آوردند. میزان اشتیاق و جدیت این تیم در تمرین روز گذشته مشخص شد چرا که روز گذشته تمرین عنابی‌ها در مقابل اصحاب رسانه برگزار شد تا خبرنگاران در جریان آخرین تدارکات این تیم برای چالش جدید قاره‌ای مطلع شوند.

1953690

این اولین چالش رسمی در دوران کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی است که به تازگی و پس از ناکامی در جام جهانی 2022 قطر، وظیفه هدایت عنابی پوشان را از فلیکس سانچز اسپانیایی بر عهده گرفته است. کارلوس کی روش پرتغالی مایل است بازیکنان را به بهترین شکل آماده کند و اشتباهاتی را که تیم در آخرین تورنمنت بین المللی و در مرحله آماده سازی مرتکب شده بود، اصلاح کند.

تیم ملی یک دوره آزمایشی متعدد را پشت سر گذاشت تا لیست فعلی مشخص شود که در آن کی‌روش توانایی اجرای برنامه‌های فنی خود را داشته باشد. کادر فنی در حال حاضر در حال بررسی و آنالیز تیم ملی افغانستان و تمرکز روی برنامه مناسبی است که تیم ملی قطر با آن‌ها بازی خواهد کرد که تضمین کننده پیروزی و شروع مطلوب در مسابقات مقدماتی باشد تا روحیه بسیار خوبی به بازیکنان بدهد.

انتظار می‌رود عنابی‌پوشان تمرینات روزانه خود را تا روز چهارشنبه در زمین‌های تمرینی آکادمی آسپایر ادامه دهند، تا اینکه آخرین تمرین این تیم در استادیوم بین‌المللی خلیفه برگزار شود. شاگردان کی‌روش بین بازی خود با افغانستان و بازی برابر هند که بعد از آن برگزار می‌شود، زمان زیادی نخواهد داشت. بنابراین تمرکز کادر فنی روی اطمینان از آمادگی کامل تیم از همه جنبه‌ها برای این دو مسابقه است.

1953691

دیدگاه‌ها