کد خبر : 1979744 | 22 آبان 1402 ساعت 16:34 | 45.5K بازدید | 22 دیدگاه

برنامه ویژه آنچلوتی برای ستاره بدشانس رئال

قرار نیست آردا گولر برای بازگشت به تمرینات و شرایط مسابقه‌ای عجله‌ای داشته باشد.

برنامه ویژه آنچلوتی برای ستاره بدشانس رئال

به گزارش "ورزش سه"، نگرانی‌ها درمورد زمان بازگشت آردا گولر به پایان رسیده است و در داخل رئال مادرید هم ضرب الاجلی برای آماده شدن او وجود ندارد.

دو بار است که وقتی به نظر می‌رسید همه چیز برای اولین بازی آردا گولر در رئال آماده است، او دوباره مصدوم می‌شود، اما از سوی باشگاه و مربی این بار هیچ عجله‌ای برای بازگشت او وجود ندارد.

پس از بررسی اشتباهات در دو مورد قبلی در نهایت، واقعیت این است که گولر هنوز نتوانسته با پیراهن رئال مادرید اولین بازی را انجام دهد. الان یکی از اولویت‌های اصلی در رئال آماده سازی این پدیده 18 ساله است تا او بدون نگرانی برای بازگشت آماده شود.

1953760

شعار رئال مادرید اکنون مشخص است. نه تاریخی برای بازگشت به تمرین و نه تاریخ احتمالی برای اولین بازی او پیش‌بینی نمی‌شود. همانطور که کارلو آنچلوتی هم اشاره کرد، اکنون نکته کلیدی این است که به دنبال اشتباه باشند، آن را پیدا کنند و از مصدومیت دوباره بازیکن جوان جلوگیری کنید.

سرمربی ایتالیایی اولین کسی است که می‌خواهد حداکثر مراقبت از این مهاجم را داشته باشد. در واقع چهارشنبه گذشته گولر به عنوان یک دلداری روی نیمکت رئال نشست. در رختکن همه می‌دانستند که او دوباره نمی‌تواند بازی کند اما همه از او حمایت کردند.

گولر از 11 ژوئن در فینال جام حذفی ترکیه بازی نکرده است. او در پیروزی فنرباغچه یک پاس گل داد. فصل گذشته بازیکن رئال مادرید 35 بازی رسمی برای تیمش و تیم ملی انجام داد.

در حال حاضر قرار است مراقبت‌های شدیدی از گولر انجام شود. اولین کار این است که دلیل دقیق مصدومیت‌ها پیدا شود. اعتماد به گولر همچنان وجود دارد اما او باید از نظر بدنی پیشرفت کند. دستور العمل واضح است: هیچ فشاری نباید روی گولر باشد و او با آرامش مطلق باید روی ریکاوری تمرکز کند.

دیدگاه‌ها