کد خبر : 1980365 | 25 آبان 1402 ساعت 13:54 | 46.3K بازدید | 23 دیدگاه

تمجید ستاره بارسا از پدیده رئال: مثل اوزیل!

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، معتقد است که آردا گولر شباهت زیادی به مسوت اوزیل دارد و آینده درخشانی پیش‌روی او است.

تمجید ستاره بارسا از پدیده رئال: مثل اوزیل!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا رقابتی جدی و نزدیک برای به خدمت گرفتن گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشتند و او در نهایت تصمیم گرفت راهی سانتیاگو برنابئو شود. 

اما این بازیکن جوان تا به حال نتوانسته حتی یک دقیقه در ترکیب رئال به میدان برود و مصدومیت‌های متعدد او باعث نگرانی مدیران، کادر فنی و هواداران این تیم شده و فشارهای روی او را هم به شدت افزایش داده است. 

این ستاره اهل ترکیه به تازگی مصدومیت بلند مدتش را پشت سر گذاشت، اما حالا بار دیگر با مصدومیتی جدید روبرو شده که انتقادها از این وضعیت را بیش از پیش افزایش داده است. 

1940648

با این حال، گوندوگان معتقد است که گولر شباهت بسیار زیادی به اوزیل که زمانی دوست نزدیک او و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آلمان بود دارد و نگران آینده او نیست. 

این ستاره بارسلونا در این باره به AA Spor گفت: «من با آنتونیو رودیگر صحبت کردم. او علاقه بسیار زیادی به آردا دارد. بله، او مشکلات فیزیکی دارد و به خاطر مصدومیت‌هایش نتوانسته هنوز فصل را شروع کند، اما بسیار بااستعداد است. گولر شباهت زیادی به مسوت اوزیل دارد و حتی خود اوزیل هم همین را می‌گوید. آینده درخشانی پیش‌روی این بازیکن است.»

دیدگاه‌ها