کد خبر : 1979802 | 23 آبان 1402 ساعت 04:22 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین بحران جرارد با بازیکن الاتفاق

استیون جرارد به انتقاد از رفتار یکی از بازیکنان تیمش پرداخت.

نخستین بحران جرارد با بازیکن الاتفاق

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار الاتفاق و الفیحاء که با تساوی بدون گل به پایان رسید، استیون جرارد در نشست خبری، صحبت‌هایی را درباره یکی از بازیکنان خود به زبان آورد که با واکنش‌هایی همراه بود.

جرارد در این کنفرانس مطبوعاتی درباره بازیکنش محمد الکویکبی گفت: او تمرین را از دست داد، سپس پنجشنبه گذشته آمد و با پزشک تیم صحبت کرد و توضیح داد که بیمار است. سپس سوار ماشینش شد و باشگاه را ترک کرد و من همچنان در جستجوی دلایل رفتار او هستم.

جراح الظفیری، مدیربرنامه‌های این بازیکن به دفاع از موکلش پرداخت و تأکید کرد و در گفتگو با الشرق الاوسط گفت: الکویکبی توسط پزشک تیم معاینه شده و پس از آن به بیمارستان رفت و گزارش پزشکی خود را به باشگاه ارائه کرد. قبل از اینکه جرارد این موضوع را رسانه‌ای کند و چنین بیانیه‌ای بدهد، باید اطلاعات خود را از کارکنانش بررسی کند.

با این حال، یکی از مسئولان باشگاه الاتفاق به الشرق الاوسط گفت: ما در باشگاه نهایت احترام را برای الظفیری قائل هستیم و با او ارتباط داریم و این موضوع نیز ادامه خواهد داشت و به بازیکن نیز احترام می‌گذاریم، اما از سرزنش جرارد خودداری می‌کنیم، زیرا این اولین بار نیست که الکویکبی چنین موضعی را اتخاذ می‌کند. او در آن زمان تنبیه شد و به او اخطار داده شد که این رفتار را تکرار نکند، اما مشکل این بود که برخلاف دستور صریح پزشک، از گرفتن مجوز از کادر فنی خودداری کرد.

دیدگاه‌ها