کد خبر : 1979811 | 22 آبان 1402 ساعت 22:05 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب ستاره بارسا: مشکل من و یامال تصادفی بود

روبرت لواندوفسکی در یک مصاحبه‌ تاکید کرد که هیچ مشکلی بین او و لامینه یامال وجود ندارد و همه اتفاق دیروز تصادفی بوده است.

تکذیب ستاره بارسا: مشکل من و یامال تصادفی بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در دیداری سخت در حالیکه با نتیجه یک-صفر عقب افتاده بود، موفق شد با دو گل روبرت لواندوفسکی به بازی برگردد و سه امتیاز را کسب کند.

در صحنه‌ای از بازی لامینه یامال، بازیکن جوان این تیم، از سمت چپ حرکت کرد و بدون توجه به موقعیت خوب لوا، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که با واکنش دروازه‌بان مواجه شد. یامال پس از این موقعیت به سمت لوا رفت تا از او دلجویی کند اما مهاجم لهستانی به او توجهی نکرد و جوابش را نداد.

1953908

این خبر به سرعت به تیتر اول رسانه‌های اسپانیایی تبدیل شد. امروز موندو دپورتیوو اعلام کرد که لواندوفسکی منظوری نداشته و پس از چند دقیقه با یامال خوش و بش کرده است و با همدیگر درباره آن صحنه صحبت کرده‌اند.

امروز نیز لوا در مصاحبه‌ای درباره برخی مسائل صحبت و در این بین اختلافش با یامال را هم تکذیب کرد.

آمادگی جسمانی؟ 
مقابل آلاوس احساس خیلی بهتری داشتم. اعتمادبنفس من در زمین کاملا متفاوت از بازی‌های گذشته بود. گلزنی همیشه آرامش و انگیزه را بیشتر می‌کند.

1953907

وضعیتت در تیم؟
در دیدارهای اخیر موقعیت‌های زیادی نداشتم و بدشانسی هم آورده‌ام. بدون داشتن موقعیت، بازی و گلزنی سخت است. من مشتاقانه منتظر ادامه گلزنی و داشتن موقعیت‌های بیشتر هستم.

مشکل با لامینه یامال؟ 
آن صحنه کاملا تصادفی بود. من حتی در این بازی چند بار به او کمک و توصیه کردم. گفتن یا فریاد زدن چیزی در زمین عادی است. کل این وضعیت یک تصادف است و معنایی ندارد.

دیدگاه‌ها