کد خبر : 1979812 | 22 آبان 1402 ساعت 22:00 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

غیبت عجیب تن‌هاخ در مراسم اسطوره یونایتد!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به دلیل "کار شخصی و طولانی مدت در هلند" مراسم تشییع جنازه سر بابی چارلتون را از دست داد.

غیبت عجیب تن‌هاخ در مراسم اسطوره یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، سر بابی، که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان انگلیسی فوتبال شناخته می‌شود، در سن 86 سالگی در پی نبرد با زوال عقل در ماه گذشته درگذشت. خانواده، دوستان، هواداران و افراد سرشناس از سراسر دنیای فوتبال عصر امروز گرد هم آمدند تا به زندگی خارق العاده چارلتون ادای احترام کنند. هیئت تشییع جنازه او قبل از رفتن به کلیسای جامع منچستر برای مراسم یادبود از اولدترافورد عبور کرد. جایی که البته در عین ناباوری، تن هاخ در آن حضور نداشت.

این سرمربی هلندی به دلیلی کار شخصی طولانی مدت که از قبل برنامه ریزی شده بود، مراسم خاکسپاری را از دست داد. به هر حال باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای در واکنش به مرگ او اظهار کرد: کلمات هرگز کافی نخواهند بود زیرا همه ما عزادار یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاهمان هستیم."

1953909

سر بابی از زمان تشخیص زوال عقل در نوامبر 2020، تنها چهار ماه پس از مرگ برادر بزرگش جک چارلتون – قهرمان جام جهانی سال 1966 - در سن 85 سالگی، از زندگی عمومی کناره گیری کرده بود. سر بابی یکی از پنج بازیکن برنده جام جهانی برای انگلیس در سال 1966 بود که (برادرش، نوبی استایلز، ری ویلسون و مارتین پیترز) از زوال عقل رنج می‌برد.

دیدگاه‌ها