کد خبر : 1979863 | 23 آبان 1402 ساعت 08:50 | 31K بازدید | 127 دیدگاه

جوزپ پدررول:

جود بلینگام از مسی و امباپه بهتر است!

جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، که به اظهار نظرات جنجالی‌اش معروف است، امشب بار دیگر با مقایسه جود بلینگام و لیونل مسی حاشیه‌ساز شد.

جود بلینگام از مسی و امباپه بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ پدررول، مجری نزدیک به باشگاه رئال مادرید، که در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته، بارها اعلام کرده بود که کیلیان امباپه به رئال مادرید خواهد پیوست، در برنامه امشب نیز نظراتش را تکرار کرد و ادعاهای جدیدی نیز داشت.

او درباره ماجرای پیوستن کیلیان امباپه و حواشی به‌وجود آمده اخیر، گفت: «به نظرم امبا‌په در تابستان آینده به رئال خواهد آمد. اخبار را رها کنید. این تابستان متفاوت است، امباپه می‌آید و در روز معارفه او در رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو کاملا پر خواهد شد.»

البته علی‌رغم اینکه او معتقد بود امبا‌په به‌زودی رئالی می‌شود، نتوانست او را از جود بلینگام برتر بداند و درباره مقایسه این دو بازیکن گفت: «بلینگام بهتر است. بدون شک. اگر بازی‌های این دو نفر را در یک شب ببینید، متوجه خواهید شد که کدام بازیکن بهتر است و به نظرم آن بازیکن بلینگام است.»

1954012

این مجری پرحاشیه، بلینگام را از مسی هم بهتر دانست و اذعان داشت: «مسی یک گذشته نزدیک است. او کارهای زیادی انجام داده و در دورانی بهترین بازیکن جهان بوده است اما در حال حاضر جود از او بهتر است. بلینگام بهترین بازیکن جهان است.»

1954011

این اولین‌بار نیست که پدررول بلینگام را از مسی بهتر می‌داند. در شب اهدای توپ طلا نیز، او معتقد بود دادن این جایزه به مسی‌ اشتباه است و بلینگام باید آن را ببرد.

دیدگاه‌ها