کد خبر : 1979877 | 23 آبان 1402 ساعت 09:59 | 30.8K بازدید | 4 دیدگاه

محرز: به‌خاطر محافظت از خانواده به عربستان آمدم

ریاض محرز، کاپیتان تیم ملی الجزایر تاکید کرد که علی‌رغم تمایل پپ گواردیولا، او تصمیم گرفت منچسترسیتی انگلیس را ترک کند و به الاهلی عربستان سعودی برود.

محرز: به‌خاطر محافظت از خانواده به عربستان آمدم

به گزارش "ورزش سه"، محرز (32 ساله) در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «ال اکیپ» که روز دوشنبه منتشر شد، گفت: دو سال از قرارداد من با سیتی باقی‌مانده بود و امکان ماندن من وجود داشت، اما احساس کردم این فرصتی است که دیگر تکرار نخواهد شد.»

محرز فصل گذشته با تیم گواردیولا با قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر انگلیس و جام حذفی به سه‌گانه تاریخی دست یافت.

وینگر الجزایری اضافه کرد: شاید زمان مناسبی برای جدایی بود زیرا پنج سال را در سیتی گذراندم و همه چیز را به‌دست آوردم، اما صادقانه بگویم هنوز این احساس را دارم که چیزی در دوران حرفه‌ای من در آن‌جا کم است. در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی و فینال بازی نکردم.

وی ادامه داد: در سال گذشته نمی‌توانم بگویم بد بود اما احساس می‌کردم که ماموریتم تمام نشده است و برای مدت چهار سال در عربستان سعودی که یک کشور مسلمان است پیشنهاد دریافت کردم و مطمئناً می‌توانم از خانواده‌ام در آنجا محافظت کنم. من همچنین یک چالش جدید و یک پروژه جدید را پذیرفتم، بنابراین تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم.

وی ادامه داد: "تکسیکی بیگیریستاین (مدیر فنی منچسترسیتی) و گواردیولا واقعاً می‌خواستند من ادامه دهم. من مزایا و معایب را بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که ترک کنم. پشیمان نیستم و اینجا در عربستان خوشحالم.

محرز در اولین بازی خود با الاهلی عالی بود و در 13 بازی لیگ 5 گل به ثمر رساند و همچنین با کریستیانو رونالدو ستاره النصر به عنوان بهترین بازیساز با 7 پاس گل در این رقابت‌ها برابری می‌کند.

محرز در مورد سطح لیگ عربستان گفت: بد نیست، هر چه بیشتر پیشرفت خواهد کرد، من در حال بررسی این مسابقات هستم و آن‌ها برای آوردن بهترین بازیکنان سرمایه گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با کیفیت مشخص می‌شود و این تازه شروع کار است، بعد از آن می‌توانیم آن را با اروپا مقایسه کنیم، فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد، ممکن است در بین شش یا هفت لیگ‌های برتر باشد.

دیدگاه‌ها