کد خبر : 1979883 | 23 آبان 1402 ساعت 10:34 | 24.3K بازدید | 41 دیدگاه

نقشه جذاب بایرن: بازگشت به لندن با کین!

بایرن‌مونیخ حالا هدف مهمی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان 2024 با درخشش هری کین دارد.

نقشه جذاب بایرن: بازگشت به لندن با کین!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بایرن‌مونیخ برابر تیمی دسته سومی و حذف آن‌ها از رقابت‌های جام حذفی آلمان انتقادهای زیادی را از این تیم در پی داشت. 

با این حال، مدیران این باشگاه حالا هدف جدید و جذابی را برای توماس توخل و تیمش در نظر گرفته‌اند و امیدوار هستند بتوانند هرچه زودتر مقدمات رسیدن به این هدف جذاب را فراهم کنند و البته روی کمک هری کین حسابی ویژه باز کرده‌اند. 

یان کریستین دریسن، مدیر بایرن‌مونیخ، در مجمع عمومی سالانه این باشگاه مدعی شد که هدف اصلی آن‌ها حالا کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا و البته حضور در فینال لیگ قهرمانان در لندن و بالا بردن جام قهرمانی این مسابقات است.

1949936

این برنامه بسیار مهمی برای آن‌هاست که کین نقشی کلیدی در آن ایفا خواهد کرد. این ستاره انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال لندن و تاتنهام را ترک کرد تا راهی آلمان شود و حالا باید تمام تلاشش را برای بازگشت به این شهر به کار بگیرد. 

دریسن در این باره گفت: «کین می‌تواند در این مسیر کمک زیادی به ما کند. بزرگترین هدف برای او این خواهد بود که در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد! فقط کافی است به چنین صحنه‌ای فکر کنید، واقعا باورنکردنی است.

ما حالا بازیکن شماره 9 کاملی با حضور هری داریم که تفسیر خاص خودش را از این پست دارد. او با حریف درگیر می‌شود و عقب می‌کشد اما هروقت توپ را در اختیار داشته باشد، به سمت دروازه می‌رود. این شرایط باعث شده که ما بسیار به آینده امیدوار باشیم.»

دیدگاه‌ها