کد خبر : 1979898 | 23 آبان 1402 ساعت 11:31 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

سرمایه‌گذاری کلوپ روی یک اپلیکیشن؛

حقوق یورگن کلوپ صرف فوتبال پایه می‌شود!

یورگن کلوپ سرمربی باشگاه لیورپول تاکید بسیار ویژه‌ای بر فوتبال پایه دارد.

حقوق یورگن کلوپ صرف فوتبال پایه می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول هدف بزرگی در سر دارد. کلوپ که خودش از فوتبال آماتور آلمان توانست مسیر رشد را پی بگیرد و در این مسیر، روزهای پر‌تلاطمی را برای رسیدن به جایگاه امروزش تجربه کرد، اکنون روی یک اپلیکیشن به نام Prematch سرمایه‌گذاری کرده است که هدفش رشد و پرورش استعدادهای فوتبال آلمان است.

این برنامه که در سال ۲۰۲۱ در شهر کلن وارد بازار شد، سعی دارد با استفاده از داده‌های سایت ترنسفرمارکت فضایی را برای بازیکنان آماتور به وجود آورد که بتوانند سطح فوتبال خود را پیشرفت دهند. یورگن کلوپ درباره این سرمایه‌گذاری می‌گوید: «من خودم هم مدتی در تیم گلتن یک بازیکن آماتور بودم، همه روزی در این شرایط بوده‌اند و باید یک نفر باشد که شما را حمایت کند، کاری که ما در Prematch انجام می‌دهیم. باشگاه‌ها در فوتبال پایه، اصلی‌ترین نقش را در فوتبال دارند و شما هرگز نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که بدون گذراندن دوران آکادمی، اکنون در یک تیم بزرگ مشغول شده باشد.»

1951900

کارلوس رول مدیرعامل این پلتفرم می‌گوید: «تمام توجه و تمرکز ما بر روی فوتبال پایه است. شرایطی دیجیتال را به‌وجود آورده‌ایم که به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید وضعیت خود را در اختیار تیم‌های مطرح کشور قرار دهید.»

البته کلوپ در این امر تنها نیست و جدای از آنکه این پلتفرم سرمایه‌گذاران زیادی دارد، بازیکنانی چون سرژ گنبری از بایرن مونیخ و داوید رائوم از لایپزیش نیز روی این برنامه سرمایه گذاری کردند تا به نسل بعدی فوتبال آلمان کمکی ویژه کند.

دیدگاه‌ها