کد خبر : 1979939 | 23 آبان 1402 ساعت 13:38 | 15.6K بازدید | 12 دیدگاه

لوکا تونی:

اینتر خوش‌شانس است که لائوتارو را بزرگ نمی‌بینند!

لوکا تونی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، می‌گوید اینتر خوش شانس است که لائوتارو مارتینز همانند سایر بازیکنان در فوتبال اروپا مورد توجه نیست.

اینتر خوش‌شانس است که لائوتارو را بزرگ نمی‌بینند!

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان سرشناس سری A است که اینتر در تابستان گذشته شاهد پیشنهادات متفاوتی برای فروش او بود.

جدی‌ترین مشتریان این بازیکن از عربستان سعودی بودند که خواستار جدایی او و انتقال به خاورمیانه شدند اما او تصمیم گرفت در این تیم بماند.

لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و برنده کفش طلا در سال 2006، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت ابراز خوشحالی کرد که به مارتینز در حد سایر مهاجمان سری A‌ پرداخته نمی‌شود تا او با پیشنهادات بزرگ‌تر برای جدایی از اینتر وسوسه شود.

تونی گفت: "لائوتارو مارتینز به شکل عجیبی یک رهبر و گلزن است. اینتر خوش شانس است که در اروپا هنوز او را همانند سایر بازیکنان برتر نمی‌دانند و او با پیشنهادات شگفت‌انگیز مواجه نشده است."

1954085

عملکرد مهاجمان یوونتوس؟

چهار نفر از آن‌ها (دوشان ولاهوویچ، فدریکو کیه‌زا، مویزه کین، آرکادیوش میلیک) و مابقی بسیار قوی هستند: فکر می‌کنم مکس آلگری مشکل زیادی نداشته باشد چرا که به‌زودی روی روند گلزنی قرار می‌گیرند.

لائوتارو مارتینز پادشاه مهاجمان ایتالیاست؟

الان کمی زود است اما بیایید بگوییم که او مسیرش را مشخص کرده است. آنچه در مورد لائوتارو، فراتر از ضربات، تاثیرگذارتر است، رهبری او است. او یک نیروی محرکه است. و همچنین مارکوس تورام، چه انتخاب شگفت‌انگیزی بود.

دیدگاه‌ها