کد خبر : 1980013 | 24 آبان 1402 ساعت 03:45 | 22.1K بازدید | 11 دیدگاه

داور خبرساز، نبرد دو مدعی صعود به لیگ برتر را سوت می‌زند

پسر خداداد افشاریان در مهم‌ترین آزمون دوران قضاوت

کمیته داوران قضاوت بازی حساس هفته دوازدهم لیگ دسته اول را به فرزند خداداد افشاریان سپرده است.

پسر خداداد افشاریان در مهم‌ترین آزمون دوران قضاوت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته دوازدهم لیگ دسته اول عصر چهارشنبه دو تیمی که در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفته‌اند مقابل هم قرار می‌گیرند. چادرملوی اردکان با 22 امتیاز در رده سوم است و سایپا با 21 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و این دو تیم امروز بازی حساس و جذابی را در یزد با هم خواهند داشت.

نکته قابل توجه این مسابقه قضاوت پوریا افشاریان است؛ فرزند خداداد افشاریان که طی روزهای گذشته حواشی زیادی را به خاطر نسبت خانوادگی نزدیک با رئیس کمیته داوران تجربه کرده حالا برای سوت زدن در بازی فوق حساس لیگ یک انتخاب شده است.

با توجه به مسائلی که اخیرا درباره پوریا افشاریان داور جوان فوتبال ایران پیش آمده، بی شک همه نگاه‌ها به شکل قضاوت او در بازی حساس هفته دوازدهم لیگ دسته اول است و این بازی آزمونی مهم در دوران قضاوت او محسوب می‌شود.

پوریا افشاریان که امسال در سه بازی دیگر از لیگ یک قضاوت کرده، در حالی برای چهارمین بار در فصل جاری سوت در دست می‌گیرد که انگیزه زیادی دارد تا شبهات درباره خودش را از بین ببرد و اثبات کند بر اساس شایستگی‌های خودش در فوتبال ایران به قضاوت می‌پردازد و این مسئله ارتباطی به حضور پدرش در کمیته داوران ندارد.

بازی چادرملوی اردکان و سایپای تهران از ساعت 14:45 چهارشنبه در ورزشگاه نصیری یزد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها