کد خبر : 1980066 | 24 آبان 1402 ساعت 05:24 | 35.1K بازدید | 9 دیدگاه

دی زربی از گواردیولا بهتر است!

بهترین مربی 20 سال آینده فوتبال معرفی شد

کوین پرینس بواتنگ، هافبک سابق میلان، مدعی است که روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، مربی بهتری از پپ گواردیولا است.

بهترین مربی 20 سال آینده فوتبال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق میلان که مجموعا 5 سال را در این تیم سپری کرد در گفتگو با "تی وی پلی"، درباره دوران بازی خود و برخی از بهترین هم تیمی‌ها و مربیانی که تاکنون با آنها کار کرده است صحبت کرد.

کیفیت ماریو بالوتلی در مقایسه با رافائل لیائو؟
"من بالوتلی را دوست دارم، فکر می‌کنم او می‌توانست سه بار برنده توپ طلا شود. با این حال، او به کسی مثل من نیاز داشت که هر روز او را در جهت درست راهنمایی کند. لئو خیلی خوب است، اما ماریو در سطح دیگری بود، او فوق العاده بود. با او بازی کردم و دیدم تمرین را جدی می‌گرفت چه کارهایی می‌توانست انجام دهد. همه ما می‌دانیم که او چه توانایی‌هایی داشت، همه نمی‌توانند سطح بالا را حفظ کنند، اما زمانی که او در فرم بود، یکی از پنج مهاجم برتر جهان بود. تنها کسی که به کیفیت زلاتان ابراهیموویچ نزدیک شد بالوتلی بود."

دوران کار با روبرتو دی زربی؟
"اگر 10-12 سال پیش دزربی را داشتم، فوتبالم فرق می‌کرد. فکر می‌کنم او بهترین مربی 20-30 سال آینده خواهد بود. او توانسته تک تک بازیکنانی را که با آنها کار کرده است، از دروازه‌بان گرفته تا مهاجم، بهبود ببخشد. من در 32 سالگی با او کار کردم و احساس کردم قوی‌تر از همیشه بودم. دی زربی باعث می‌شود احساس کنید واقعاً خوب هستید، او می‌دانست که چگونه وقتی به آن نیاز دارم مرا بغل کند و در مواقعی که به آن نیاز دارم به من انگیزه بدهد. او واقعاً به جنبه ارتباط انسانی مدیریت توجه می‌کند و این اساسی است."

1954350

آیا دزربی بهتر از گواردیولا است؟
"من موافقم."

بازی تحت هدایت مکس آلگری؟
"آلگری ما را در میلان می‌خنداند زیرا در طول سخنرانی‌های تاکتیکی‌اش، جملاتش را تمام نمی‌کرد. یوونتوس همه ستاره‌های سابق را ندارد، اما به نظر من او خوب کار می‌کند و برای اسکودتو شانس خواهد داشت. حتی اگر فوتبالش آنقدرها هم دیدنی نباشد، باز هم نتایج می‌آورد."

دیدگاه‌ها