کد خبر : 1980097 | 24 آبان 1402 ساعت 09:36 | 20.9K بازدید | 21 دیدگاه

طعنه ستاره رئال مادرید: بارسایی‌ها حسود هستند!

خوسلو، مهاجم رئال مادرید، واکنش جالبی به اظهارات جرارد پیکه درباره این تیم داشت.

طعنه ستاره رئال مادرید: بارسایی‌ها حسود هستند!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی به رئال مادرید پیوست تا به رویای حضور در میدان با پیراهن این تیم و گلزنی برای آنها دست پیدا کند. 

او که وظیفه سنگینی در خط حمله رئال مادرید برعهده دارد، عملکرد قابل قبولی تا به این جای کار به نمایش گذاشته و به خوبی توانسته با شرایط این تیم کنار بیاید و هر زمان که کارلو آنچلوتی صلاح بداند وارد زمین شود و به تیمش کمک کند. 

این بازیکن که پیش از این بارها علاقه‌ شدیدش به رئال مادرید را به صورت علنی نشان داده بود، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح شده از سوی پیکه درباره قهرمانی چهاردهم رئال در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت: «نمی‌دانم چرا او چنین حرف‌هایی زده است. او اهل بارسلوناست و باید حسود باشد.»

1944416

این ستاره سابق بارسلونا چند روز قبل ادعاهای عجیبی را درباره آخرین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرده و مدعی شده بود که هیچکس این قهرمانی را در چند سال آینده به خاطر نخواهد آورد. 

این در حالی است که شاگردان کارلو آنچلوتی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و با پیروزی در لحظات آخر و کامبک‌های تماشایی در بسیاری از دیدارها مانند پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی توانستند این جام را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها