کد خبر : 1980262 | 24 آبان 1402 ساعت 22:51 | 16.8K بازدید | 22 دیدگاه

حمایت کاپیتان سابق: ژاوی نجات‌دهنده بارساست

در حالی که بارسلونا در شرایط سختی قرار دارد، کارلس پویول، اسطوره این تیم، در مصاحبه‌ای، حمایتش را از ژاوی هرناندز و بازیکنان اعلام کرد.

حمایت کاپیتان سابق: ژاوی نجات‌دهنده بارساست

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته‌ای است که شاگردان ژاوی در بارسلونا به مشکل خورده‌ و نتوانسته‌اند مانند اوایل فصل، عملکرد خوبی از خودشان به نمایش بگذارند.

آنها پس از باخت ال‌کلاسیکو، در بازی ضعیفی، رئال سوسیه‌داد را یک بر صفر بردند و سپس در لیگ قهرمانان به شاختار دونتسک باختند. در آخرین بازی‌شان نیز به سختی مقابل آلاوس به پیروزی رسیدند.

1954706

مشکل در سبک بازی بارسایی‌ها در تمام این بازی‌ها به چشم می‌خورد. پویول در گفت‌وگویی در مورد این مشکل و چالش جدی برای ژاوی سخن گفته است.

«من به ژاوی و این تیم بارسا اعتماد دارم. لحظات زیادی را با ژاوی تجربه کرده‌ام. خوشحالم که او اینجا در باشگاه است.

بارسلونا لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد، اما می‌دانم که ژاوی می‌داند چگونه آن را مدیریت کند. او می‌داند که چگونه اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان منتقل کند، بازیکنانی که باید شرایط را تغییر دهند.

1954707

ما از قبل با شرایط بارسلونا آشنا هستیم، وقتی دو بازی می‌بازد یا در دو بازی خوب بازی نمی‌کند، انتقادات آغاز خواهند شد. خواسته‌ها از تیم بسیار زیاد است. در این فصل لحظات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و مصدومیت‌های زیادی در تیم بوده است. این همیشه کار را سخت می‌کند. من به تیم اعتماد دارم. ارزیابی‌ها باید در پایان فصل انجام شود. به ژاوی اعتماد کامل دارم. او یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیاست و بارسلونا را از این وضعیت نجات می‌دهد.»

دیدگاه‌ها