کد خبر : 1980274 | 25 آبان 1402 ساعت 04:10 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

کوپر: قبل از رویارویی با کره خوشبین باشید

سرمربی تیم ملی سوریه می‌گوید که هرگز دیدار برابر کره شمالی آسان نخواهد بود.

کوپر: قبل از رویارویی با کره خوشبین باشید

به گزارش "ورزش سه"، هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، تایید کرد که همه بازیکنان تیمش برای دیدار فردا مقابل کره شمالی که قرار است در اولین دور از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل عربستان برگزار شود، به خوبی آماده شده‌اند.

کوپر در کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه گفت: بازی با کره شمالی پس از یک دوره آماده سازی طولانی انجام می‌شود که روی تست بازیکنان و آزمایش توانایی آنها برای انطباق با ایده‌های جدید سرمایه‌گذاری شده بود.

وی افزود: برخلاف تصور برخی افراد، من برای همه رقبا احترام قائل هستم و معتقدم همه مسابقات سخت است، اما چیزی که باعث خوش‌بین بودن من می‌شود روحیه فداکاری بازیکنان و تمایل آنها به ارائه بهترین‌هاست. امیدوارم شاهد این روحیه در دو دیدار مقابل کره شمالی و ژاپن باشیم.

1954735

وی افزود: اطلاعات کافی در مورد تیم کره شمالی داریم و آن را به خوبی بررسی کرده‌ایم، تیم قدرتمندی است و باید به آن احترام گذاشت، اکثر بازیکنان این تیم از تیم المپیک این کشور هستند که اخیرا در بازی‌های آسیایی حضور داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه خوبی در تیم کره شمالی حضور دارد، بنابراین باز هم می‌گویم که بازی آسانی نخواهد بود و به طور کلی مسابقات فوتبال تا سوت پایان داور تمام نمی‌شود.

دیدگاه‌ها