کد خبر : 1980278 | 25 آبان 1402 ساعت 07:14 | 19.7K بازدید | 36 دیدگاه

سرمربی فجر یک نفر را بدجوری نفرین کرد

حرف‌های عجیب و غریب رجب‌زاده در نشست مطبوعاتی

سرمربی فجرسپاسی شیراز پس از شکست برابر خیبر خرم‌آباد صحبت‌های مبهم و عجیبی را به زبان آورد.

حرف‌های عجیب و غریب رجب‌زاده در نشست مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌‌زاده پس از شکست دو بر یک تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در نشست خبری حاضر شد و گفت: من درباره مسائل فنی بازی هیچ صحبتی نداریم و مسابقه‌ای نبود که من بخواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. اصلا بازی فنی نبود و شبیه جوک بود؛ یک جوک خنده‌دار. به تیم خیبر خسته نباشید می‌گویم. می‌خواهم چیزی را که در دلم است، اینجا بگویم. یک نفر را تا آخر عمرم نفرین می‌کنم و از خدا می‌خواهم اتفاقی برایش بیفتد که تا آخر عمرش سینه‌خیز برود و بدود. منتظر آن روز می‌نشینم.

او ادامه داد: اتفاقی برایم رخ داده که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم و به خودم ربط دارد اما هر روز آه و نفرینش می‌کنم و از خدا می‌خواهم روزی بشود که به من خبر بدهند که به چه گرفتاری‌ای، گرفتار شده است. در عمرم کسی را نفرین نکردم و نمی‌کنم اما این‌بار می‌کنم، چون حقش است. خود خدا هم در قرآن می‌گوید پیشینیان را ببینید و ببینید چه به روز کسانی را که نافرمانی کردند و در حق و عدالت ظلم کردند و مظلوم را اذیت کردند، آمد. به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم که با شرافت و مردانه جنگیدند. به بچه‌هایم و تیم و مجموعه‌مان افتخار می‌کنم و با همین فرمان صداقت، سلامت و به دنبال حق رفتن، حق‌مان را می‌گیریم و انگیزه‌هایمان بیشتر می‌شود.

سرمربی فجر با اشاره به برخورد تماشاگران خیبر با او گفت: از مردم لرستان و خرم‌‌آباد هم ممنونم که انقدر به من فحش دادند. به کسی که در تمام زندگی‌اش به یک فوتبالیست و به یک شخص بی‌ادبی نکرده، فحش دادند. ما شنیده بودیم مردم لرستان و خرم‌آباد میهمان نواز و غیور هستند و غیرت دارند. من هم ایرانی هستم و مال این مملکتم؛ حالا من نه، کسان دیگر. اشکال ندارد. این فحش‌ها هم در فوتبال هست. بودند کسانی که به ما فحش دادند اما ما چیزی نگفتیم و بعدا آمدند از ما حلالیت طلبیدند. اینها هم مثل برادران من و دوستان من هستند ولی حق من این نبود، چون در تمام دوران فوتبالم به کسی بی‌ادبی نکرده‌ام و به همه احترام گذاشته‌ام.

وی افزود: به تیم خیبر خدا قوت می‌گویم که بازی‌اش را برد و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در آینده بازی‌هایمان را ببریم. می‌توانیم که اکثر مسابقات یا همه مسابقات‌مان را ببریم و چه بیرون و چه داخل خانه باانگیزه برد می‌رویم. این بازی‌های این‌چنینی انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند و باید خودمان را در فوتبال ثابت کنیم.

1954748

رجب‌زاده در واکنش‌ به اینکه همه صحبت‌های او مبهم و مجهول بود، گفت: من دوست دارم‌ مجهول بماند، چون نمی‌خواهم اسم کسی بیاید و آبروی کسی برود و فردا هم بگویند بیا جواب بده. این برای دل خودم است و دوست داشتم با مردم در میان بگذارم.

او درباره قضاوت داور در این مسابقه اظهار داشت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. همه دیدند. فقط از دپارتمان داوری خواهش می‌کنم بازی را بگذارند و چند بار نگاه کنند؛ همین. ما هم بازی را نگاه می‌کنیم و صحنه‌هایش را درمی‌آوریم و در فضای مجازی منتشر می‌کنیم. داور، داوری‌اش را کرده و رفته. من درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط از آقای افشاریان می‌خواهم فیلم بازی را یک‌بار دقیق تماشا کند. البته این جزء وظایف‌ رئیس کمیته داوران است که فیلم بازی‌ها را نگاه کند و داوران را ببیند.

رجب‌زاده در پایان در واکنش به اینکه تمام کنفرانس خبری او درددل بود، گفت: درددل نبود و واقعیت را گفتم. آدم باید یک‌جاهایی درددل کند. نمی‌توانی واقعیت را بگویی. نمی‌گذارند که واقعیت را بگویی. اگر واقعیت را بگویی تو را می‌گیرند می‌برند محرومت می‌کنند. ما نمی‌توانیم واقعیت را بگوییم اما با شما دوستان که می‌توانم درددل کنم.

دیدگاه‌ها