کد خبر : 1980302 | 25 آبان 1402 ساعت 01:28 | 31K بازدید | 17 دیدگاه

اسکوچیچ: فردا به دنبال پیروزی خواهیم بود

تیم فوتبال زیر ۲۱ سال کشور کرواسی قرار است در دیداری دوستانه در جریان مقدماتی یورو ۲۰۲۵ جوانان به مصاف اسلواکی برود.

اسکوچیچ: فردا به دنبال پیروزی خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، پس از اینکه در طی ۶ بازی هدایت این تیم را بر عهده داشته پیش از این بازی گفت: «ما قرار است یک دیدار دوستانه با اسلواکی داشته باشیم اما در واقعیت این دیدار برای ما بسیار با اهمیت‌تر از یک دیدار دوستانه است چرا که این فرصت را داریم پیش از آغاز مقدماتی جام ملت‌های اروپا، ایده‌های احتمالی تهاجمی خود را امتحان کنیم و غیبت برخی از ستارگان تیمم، این موضوع را سخت‌تر می‌کند.»

وی که در این مدت ارتباط خوبی با زلاتکو دالیچ سرمربی تیم بزرگسالان کرواسی داشته، بازیکنانش را در اختیار او نیز گذاشته و در ادامه در توضیح این اقدامش گفت: «علاوه بر باتورینا و سوچیچ که در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند، سیگور، پرکوویچ و شیمیچ که از بازیکنان مهم تیم ما هستند به دلیل مصدومیت در این اردو حضور نخواهند داشت. متأسفانه آنها را در این بازی نخواهیم داشت، اما اینکه مصدومیت‌ها شرایط قابل توجهی ندارد، مایه دلگرمی است، بنابراین انتظار بهبودی سریع آنها وجود دارد تا در اردوهای بعدی آنها را ملاقات کنم.»

1755667

کرواسی پس از انجام بازی دوستانه با بلاروس در مقدماتی یورو ۲۰۲۵ دیدار می‌کند که اسکوچیچ در این باره پاسخ داد: «بلاروس تیمی است که بهتر از نتایج خودش نشان می‌دهد. ما مطمئناً برای آنها احترام قائل هستیم، اما معتقدیم که تیم خوبی داریم و قطعاً به دنبال پیروزی خواهیم بود که به ما اجازه می‌دهد تا مسابقات را با آرامش ادامه دهیم.»

تیم ملی زیر 21 سال کرواسی هم اکنون با هفت امتیاز در رده دوم گروه G در مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۵ قرار دارد و جزایر فارو در رده سوم ایستاده است. پرتغال با 12 امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر قرار دارد. بلاروس با سه امتیاز در رده ششم قرار دارد.

دیدگاه‌ها