کد خبر : 1980325 | 25 آبان 1402 ساعت 10:46 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

با تأخیر زیاد: بازگشت ستاره یونایتد به اردوی انگلیس

مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، بالاخره روز گذشته به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شد.

با تأخیر زیاد: بازگشت ستاره یونایتد به اردوی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد در چند هفته اخیر روزهای سختی را در منچستریونایتد پشت سر گذاشت و نمایش ضعیفش در میدان و رفتارهایش در بیرون زمین انتقادها و فشارها بر روی او را افزایش داد.

با این وجود، گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که این بازیکن را به اردوی تیم ملی انگلیس برای دیدارهای پیش‌رو در وقفه بازی‌های ملی ماه نوامبر دعوت کند، اما اتفاقی که رخ داد باعث شد که بار دیگر هواداران انگلیسی از او انتقاد کردند. 

رشفورد به کادر فنی این تیم اعلام کرد که به دلیل مشکلات شخصی قادر به حضور در اردوی تیم ملی انگلیس در موعد مقرر نیست و به همین دلیل با چند روز تاخیر به این اردو و جمع دیگر بازیکنان دعوت شده اضافه خواهد شد. 

1889252

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که این ستاره منچستریونایتد صبح روز گذشته خودش را به اردوی تیم ملی کشورش معرفی کرد و توانست در تمرینات نوبت صبح هم حضور پیدا کند تا هرچه زودتر خودش را به آمادگی مدنظر سرمربی این تیم نزدیک کند.

تیم ملی انگلیس باید در روزهای پیش‌رو دو دیدار برابر مالت و مقدونیه شمالی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 انجام دهد و حضور رشفورد می‌تواند دست ساوت‌گیت را برای انتخاب بازیکنانش در خط حمله بازتر کند.

دیدگاه‌ها