کد خبر : 1980337 | 25 آبان 1402 ساعت 12:01 | 34.4K بازدید | 29 دیدگاه

یامال برای همیشه با پیراهن لاروخا

پدیده بارسا برای همیشه مراکش را ناامید کرد

لامین یامال احتمالا امشب با حضور در بازی برابر قبرس برای همیشه متعلق به اسپانیا خواهد شد و شانس بازی برای مراکش را از دست می‌دهد.

پدیده بارسا برای همیشه مراکش را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال تنها یک بازی تا تبدیل شدن به بازیکن دائمی اسپانیا فاصله دارد و برای همیشه مراکش را ناامید خواهد کرد. 

پدیده 16 ساله این فصل بارسا خیلی زود به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در نخستین بازی خود در سپتامبر برابر گرجستان موفق به گلزنی شد. وینگر جوان سپس در بازی برابر قبرس نیز در میدان بود، ولی دو بازی قبلی اسپانیا برابر نروژ و اسکاتلند را به دلیل مصدومیت از دست داد تا همچنان مراکش امیدوار به راضی کردن او باقی بماند.

1954856

یامال که اصالتا مراکشی است، می‌تواند همچنان برای این کشور بازی کند و تلاش‌های مقامات مراکشی برای متقاعد کردن او همچنان ادامه دارد، ولی طبق قوانین فیفا، او با یک بازی دیگر برای همیشه متعلق به اسپانیا خواهد شد. یامال به اردوی لاروخا برای دو بازی پیش‌رو برابر قبرس و گرجستان دعوت شده و اگر امشب مقابل قبرس بازی کند، درهای مراکش به روی او برای همیشه بسته می‌شود. 

1938323

پیش از این بازیکنی چون منیر الحدادی بسیار زودهنگام برای اسپانیا به میدان رفت، ولی پس از نزولی که داشت دیگر به اسپانیا دعوت نشد و از تیم ملی مراکش نیز جا ماند. باید دید یامال هم به سرنوشت او دچار می شود یا شرایط برای او متفاوت خواهد شد.

دیدگاه‌ها