کد خبر : 1980343 | 25 آبان 1402 ساعت 12:32 | 31.7K بازدید | 6 دیدگاه

آندره‌آ کامبیاسو:

پدرم گفت در تیم ملی مسئول بطری‌های آب می‌شوی!

آندره‌آ کامبیاسو، بازیکن تیم یوونتوس، اعتراف می‌کند که باور نداشت به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شده است.

پدرم گفت در تیم ملی مسئول بطری‌های آب می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ کامبیاسو، مدافع کناری یوونتوس، دعوت به تیم بزرگسالان ایتالیا برای بازی‌های مقدماتی یورو 2024 را "احساسی باورنکردنی" توصیف کرد.

این مدافع 23 ساله پس از یک فصل تاثیرگذار به صورت قرضی در بولونیا، وارد تیم اصلی ماسیمیلیانو آلگری در تورین شد و در 32 بازی لیگ 3 پاس گل ارسال کرد. در فصل جاری، او در 11 بازی یک گل زده و یک پاس گل داده است.

در مصاحبه با کالچومرکاتو، کامبیاسو ابتدا در مورد احساس خود به عنوان بخشی از تیم ملی ایتالیا صحبت کرد: "احساسی باورنکردنی است، تجربه این مکان و این فضا باورنکردنی است. قبل از بازی کالیاری در کمپ تمرینی بودم که ماتئو، مدیر تیم، با من تماس گرفت و به من گفت که به تیم ملی دعوت شده‌ام. در ابتدا، آن را جدی نگرفتم، باور نکردم. یعنی به آن امید نداشتم. بلافاصله با پدر و مادرم و برادرم تماس گرفتم. مدتی طول کشید تا متوجه شدم، آن‌ها به من گفتند تا ساعت ۷ بعدازظهر صبر کنم، اما نتوانستم آن را مخفی نگه دارم."

1954863

کامبیاسو شوخی جالبی که پدرش با او انجام داده را به یاد آورد و اضافه کرد: "پدرم به من گفت: تبریک می‌گویم، نگران نباش، تو به آنجا می‌روی تا مسئول بطری‌های آب باشی! می‌دانید، این چیزی است که من را به اینجا رساند. رابطه من با پدرم خیلی قوی و دوستانه است."

او درباره حضور در زمین تمرین کمپ ایتالیا گفت: "غافلگیر کننده و بسیار هیجان انگیز بود. زمانی که بازیکن امپولی بودم، اینجا بودم، اما ورود با این پیراهن و عضویت در تیم ملی بزرگسالان یک احساس و امتیاز بزرگ است."

در نهایت، کامبیاسو به دیدارهای مقدماتی یورو 2024 ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی و اوکراین اشاره کرد: "دیروز مربی به ما گفت که باید با این فشار زندگی کنیم که ممکن است صعود نکنیم. زندگی با ترس انرژی جدیدی برای شما به ارمغان می‌آورد. ما باید با آن زندگی کنیم. ترس خوب است، ورود با آرامش به زمین خوب نیست، ترس شما را متمرکز نگه می‌دارد."

دیدگاه‌ها