کد خبر : 1980351 | 25 آبان 1402 ساعت 13:18 | 26.1K بازدید | 18 دیدگاه

خط و نشان هافبک اوکراین:

نمی‌گذاریم ایتالیا به یورو صعود کند!

گئورگی سوداکوف، بازیکن تیم ملی اوکراین، امیدوار است تیمش با شکست ایتالیا به مسابقات یورو 2024 صعود کند.

نمی‌گذاریم ایتالیا به یورو صعود کند!

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی سوداکوف، هافبک شاختار دونتسک، تاکید کرد که اوکراین برای شکست دادن ایتالیا در مقدماتی یورو 2024 می‌جنگد.

اوکراین در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از انگلیس و سه امتیاز بالاتر از ایتالیا، در رده دوم گروه C قرار دارد و یک بازی بیشتر انجام داده است.

قبل از رویارویی با اوکراین، ایتالیا در 17 نوامبر به مصاف مقدونیه شمالی خواهد رفت، بازی‌ای که شاگردان لوچانو اسپالتی باید در آن برنده شوند.

1954879

سوداکوف ابتدا درباره تغییرات پس از جدایی آندری شوچنکو صحبت کرد: "سبک و اصول بازی ما تغییر نکرده است، ما دوست داریم هجومی بازی کنیم. با داشتن بازیکنان زیاد در فوتبال اروپا، اعتمادبه‌نفس و تجربه بیشتری داریم. میخایلو مودریک در چلسی و تروبین در بنفیکا، اکنون انرژی و تجربه بیشتری را برای تیم ملی به ارمغان می‌آورند.

او در مورد اینکه کدام بازیکنان ایتالیا او را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهند، صحبت کرد: "نیکولو زانیولو، نیکولو بارلا و مانوئل لوکاتلی. ایتالیا بسیار قوی است، آن‌ها قهرمان اروپا هستند، احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستم. با این حال ما برای پیروزی خواهیم جنگید و بهترین کار را انجام خواهیم داد.  شکست دادن ایتالیا و راهیابی به یورو رویای ماست."

او در مورد سری A و علاقه‌اش به این لیگ گفت: "بازی‌های میلان و اینتر را در اروپا و همچنین یوونتوس تماشا می‌کنم. همچنین، رم و ناپولی. دوست دارم فوتبال را از تلویزیون تماشا کنم، باشگاه‌هایی که خوب، جذاب و صاحب توپ بازی می‌کنند."

دیدگاه‌ها