کد خبر : 1980375 | 25 آبان 1402 ساعت 14:35 | 21.5K بازدید | 18 دیدگاه

بلایی نبود بر سرش نیاورید

وینیسیوس دهان همه شما را بست

خاویر کلمنته در مصاحبه جدید خود از وینیسیوس تمجید کرد و گفت کسانی که او را مسخره می‌کردند باید تاوانش را پس می‌دادند.

وینیسیوس دهان همه شما را بست

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در تابستان 2018 به رئال مادرید اضافه شد، در حالی که رونالدو از این تیم جدا شده بود. وینی یک پدیده 18 ساله بود و انتظارات زیاد از او باعث شد تا در دو سال ابتدایی حضورش در رئال بسیاری را ناامید کند. وینی خوب بازی می‌کرد ولی مقابل دروازه عجول بود و موقیعت‌های واضح گلزنی را هدر می‌داد.

1691091

خیلی از هواداران رئال نیز از او قطع امید کرده بودند و او مورد تمسخر کارشناسان و شخصیت‌های ورزشی در برنامه‌های تلویزیونی نیز قرار می‌گرفت ولی با آمدن کارلو آنچلوتی در سال 2021 وینی هم متحول شد و حالا او یکی از 10 بازیکن برتر دنیا محسوب می‌شود و در دو سال متوالی توانسته بین 10 گزینه اصلی توپ طلا قرار بگیرد.

1954918

خاویر کلمنته، مربی سابق تیم ملی اسپانیا، در مصاحبه با کادنا سر و در دفاع از وینیسیوس گفت: «یادتان است در سال اول حضور وینیسیوس چه بلایی بر سر او آمد؟ همه از او قطع امید کرده بودند، ولی الان از بهترین‌های دنیاست. حالا آنهایی که وینیسیوس را مسخره می‌کردند، کجا هستند و چه می‌گویند؟»

کلمنته ادامه داد: «80 درصد نظرات در مورد وینیسیوس منفی بود و می‌گفتند رئال او را باید بفروشد. می‌گفتند رئال پولش را دور ریخته اما دو-سه سال بعد وینیسیوس متحول شد و حالا مدعی توپ طلاست. او دهان خیلی از شما خبرنگاران را بست. خیلی‌ها در مورد او اشتباه کردند، ولی هیچ روزنامه‌نگاری به خاطر تمسخر وینیسیوس جریمه و اخراج نشد. من وینیسیوس را به خاطر صبوری و دوام آوردن برابر این سطح از فشارها تحسین می‌کنم.»

دیدگاه‌ها