کد خبر : 1980387 | 25 آبان 1402 ساعت 15:56 | 13.5K بازدید | 21 دیدگاه

شروع پرقدرت در مقدماتی جام جهانی؛

هت‌تریک همبازی جهانبخش برای برد پرگل ژاپن

تیم ملی ژاپن در اولین بازی مقدماتی جام جهانی موفق شد میانمار را شکست دهد.

هت‌تریک همبازی جهانبخش برای برد پرگل ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هاجیمه موریاسو در استادیوم پاناسونیک، تلاش خود برای صعود به جام جهانی را در حالی آغاز کردند که مقابل میانمار به میدان رفتند. در این بازی کائورو میتوما ستاره تیم برایتون به دلیل مصدومیت غایب بود و در غیاب او یوکی سوما به میدان رفت.

ستاره شماره یک ژاپن در این بازی، آیاسه اوئدا بود که در دقیقه 11 روی ارسال تاکومی مینامینو گل نخست را با ضربه سر به ثمر رساند. دقایقی بعد از این گل، دایچی کامادا با یک شوت از راه دور دروازه حریف را تهدید کرد و موفق شد برتری تیمش را دو برابر کند.

1954945

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، در سومین دقیقه وقتهای تلف‌شده پاس ریتسو دوآن به آیاسه اوئدا رسید تا او گل سوم را هم به ثمر برساند.

شروع نیمه دوم دوباره با همکاری مینامینو و آیاسه اوئدا همراه بود که گل چهارم را برای ژاپن به همراه داشت تا مهاجم فاینورد تبدیل به ستاره تیمش شود.

1954946

در دقیقه 86 این بازی شوت پای چپ ریتسو دوآن گل پنجم را هم به همراه داشت تا ژاپن با این برد 5-0 در شروع مقدماتی جام جهانی برای حریفان آسیایی خود خط و نشان بکشد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های سوریه و کره‌شمالی از ساعاتی بعد در استادیوم پرنس عبدالله فیصل جده به مصاف هم خواهند رفت.

1954947

دیدگاه‌ها