کد خبر : 1980389 | 25 آبان 1402 ساعت 16:30 | 49.2K بازدید | 28 دیدگاه

ادعای کلمنته:

من هرگز یامال را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم

خاویر کلمنته، مربی سابق تیم ملی اسپانیا، دعوت شدن لامین یامال به تیم ملی را اشتباه عنوان کرد.

من هرگز یامال را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال سپتامبر گذشته با درخشش در بارسلونا به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و با گلزنی برابر گرجستان در اولین بازی خود، رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ لاروخا را به نام خود کرد. 

او یک بازی دیگر نیز برای اسپانیا انجام داده و انتظار می‌رود امشب در سومین بازی خود با پیراهن اسپانیا به میدان برود و برای همیشه متعلق به این کشور شود.

1939004

کلمنته معتقد است دعوت از یک بازیکن 16 ساله به تیم بزرگسالان اشتباه است. او که سال‌ها مربی اسپانیا بود، به کادنا سر گفت: «دعوت از یامال و حضور او در تیم ملی اسپانیا اشتباه است و من اگر مربی تیم ملی بودم، هرگز از او دعوت نمی‌کردم، مگر اینکه مجوزهای پزشکی دقیقی از او به من می‌دادند. وضعیت بدنی بازیکنان 16 ساله بسیار ظریف است و در حد بازیکنان بالغ نیست. ممکن است با یک برخورد عادی او دچار مصدومیتی سنگین شود. همان اتفاقی که در مورد آنسو فاتی رخ داد.»

1938394

کلمنته ادامه داد: «من این را برای حفاظت از خود یامال می‌گویم و چیزی علیه او ندارم. باید بیشتر مراقب این استعدادهای جوان بود و حتی در رده باشگاهی نیز باید به تدریج مورد استفاده قرار بگیرند. من تا حدی نگران یامال هستم.»

دیدگاه‌ها