کد خبر : 1980431 | 25 آبان 1402 ساعت 20:48 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیام سون به هواداران: نترسید، مصدوم نشدم!‏

سون هیونگ مین در جریان پیروزی کره جنوبی بر سنگاپور آسیب دید و هواداران تاتنهام ‏را نگران کرد. اما سون با ارسال پیامی برای تاتنهامی‌ها گفت خوب است و مصدوم نشده ‏است.‏

پیام سون به هواداران: نترسید، مصدوم نشدم!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 قاره ‏آسیا را امروز با دیدار مقابل سنگاپور و با پیروزی 5-0 مقابل این تیم آغاز کرد. 

سون هیونگ مین، ستاره بزرگ کره، در این دیدار که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار ‏شد یکی از پنج گل تیم ملی کشورش را در دقیقه 63 به ثمر رساند. اما در ادامه مسابقه ‏او در یک برخورد به شدت آسیب دید و به روی زمین افتاد. چهره سون که مشخص بود ‏درد زیادی را تحمل می‌کند نه تنها هواداران کره بلکه هواداران تاتنهام را به شدت نگران ‏کرده بود.

سون هیونگ مین به‌عنوان یکی از ستاره‌های اصلی تاتنهام محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد ‏و هواداران در روزهای حساس رقابت تیم‌شان با بزرگان لیگ برتر نگران از دست دادن ‏سون بودند. ‏

1955043

ستاره کره‌ای برای اینکه خیال هواداران تاتنهام را راحت کند پیامی خطاب به آن‌ها منتشر ‏کرد. سون در این پیام نوشت: "الان حالم خوب است. اصلا دوست ندارم در هوای سرد ‏زمستانی خودم را چند دقیقه روی چمن سرد بیندازم ولی در لحظه‌ای که ضربه وارد شد و ‏به زمین افتادم پایم کاملا بی‌حس شده بود و چیزی را احساس نمی‌کردم. ولی خیال‌تان ‏راحت باشد، حالم خوب است و مصدوم نشده‌ام". 

دیدگاه‌ها