کد خبر : 1980467 | 25 آبان 1402 ساعت 22:31 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی اسپانیا با ادامه درخشش لامینه یامال

تیم ملی اسپانیا در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ موفق شد با نتیجه ۳-۱ قبرس را شکست دهد.

پیروزی اسپانیا با ادامه درخشش لامینه یامال

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در هفتمین بازی‌اش در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴، مهمان قبرس بود. آن‌ها در صورت پیروزی ۱۸ امتیازی می‌شدند و جایگاه‌شان در صدر جدول را تثبیت می‌کردند.

مهمان خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۵ روی یک حمله خوسلو در مقابل دروازه به توپ رسید اما به دلیل دخالت مدافعان حریف نتوانست به توپ ضربه بزند و از او گذشت. یامال در سمت راست صاحب توپ شد و با سر توپ به دروازه‌بان توپ را به تور چسباند.

1955106

در ادامه اسپانیا فشار را بر روی حریف حفظ کرد. در دقیقه ۲۲ ارسال گریمالدو از سمت چپ به اویارزابال در محوطه جریمه رسید و او از زاویه بسته گل دوم را هم به ثمر رساند.

1955105

در دقیقه ۲۸ پرونده قبرس در این بازی بسته شد. ارسال کرنر اویارزابال روی اشتباه مدافعان در یارگیری، در مقابل دروازه به خوسلو رسید و او گل سوم اسپانیا را زد.

1955103

در دقایق باقی‌مانده از نیمه اول، هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند و بازی در این نیمه با نتیجه ۳-۰ به اتمام رسید.

نیمه دوم به شکل خسته‌کننده‌ای آغاز شد. اسپانیا به نتیجه بازی راضی بود و قبرس نیز نمی‌توانست دروازه مهمان را به شکل جدی تهدید کند. تا اینکه در دقیقه ۷۵ موفق شدند یکی از گل‌ها را جبران کنند. چارالامبوس با یک پاس عمقی زیبا، پایلیس را با داوید رایا تک به تک کرد و او توانست اولین گل تیمش در این بازی را بزند.

این گل تنها نکته نیمه دوم بود و در ادامه هم بازی چیز خاصی نداشت و این دیدار با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها