کد خبر : 1980484 | 26 آبان 1402 ساعت 00:17 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

دلا فوئنته: اسپانیا پتانسیل قهرمانی یورو را دارد

لوئیز دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی ۳-۱ برابر قبرس، نظراتش را درباره شرایط بازی و عملکرد بازیکنانش گفت.

دلا فوئنته: اسپانیا پتانسیل قهرمانی یورو را دارد

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در دیداری راحت از مقدماتی یورو ۲۰۲۴ قبرس را با نتیجه ۳-۱ شکست داد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد. دلا فوئنته، سرمربی این تیم پس از این دیدار، دیدگاهش درباره بازی را به اشتراک گذاشت.

«اجازه دهید در ابتدای صحبت‌هایم یک آغوش بزرگ برای یرمی پینو بفرستم. او خیلی بدشانسی آورد. امروز قبل از بازی با او صحبت کردیم. منطقی است که حال خوبی نداشته باشد. روزهای بدی سپری می‌کند و راه سختی در پیش دارد. ما از الان از او حمایت می‌کنیم و برایش دلگرمی می‌فرستیم تا به این مصدومیت غلبه کند. دوست داریم هر چه زودتر او را در کنار خودمان ببینیم.

1955147

میکل اویارسابال هم در این بازی مصدوم شد. او احساس درد کرد و مجبور شدیم قبل از پایان نیمه اول او را از بازی بیرون بیاوریم. دقیقا نمی‌دانم مصدومیتش چقدر جدی است اما امیدوارم چیز بزرگی نباشد.

از عملکرد بازیکنان در این بازی تا حدودی راضی هستم. دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم. نیمه اول در همه بخش‌ها عالی ظاهر شدیم. اما در نیمه دوم، مصدومیت اویارسابال ما را از بازی خارج کرده بود. در بعضی دقایق تا حدودی خوب بودیم اما کافی نبود. باید به حریف هم به دلیل بازی خوبش اعتبار دهیم.

1955146

از دیدن نیمه دوم ناامید نیستم. این تیم پتانسیل قهرمانی در یورو را دارد و با یک نیمه نباید از آن‌ها ناامید شد. از تلاش و ذهنیت بازیکنان خوشحالم. این بازی پیچیده شد و نمی‌شود آن‌ها را مقصر دانست. بازی برابر قبرس یک بازی کلاسیک بود که برای رسیدن به هدف باید حداکثر تلاش را به کار می‌گرفتیم. در نیمه اول این کار را انجام دادیم. اکنون صدرنشین هستیم و در بازی بعدی باید آن را تثبیت کنیم.»

دیدگاه‌ها