کد خبر : 1980486 | 26 آبان 1402 ساعت 00:35 | 7.5K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت لاپورتا از ژاوی: هیچ شکی به او ندارم

خوان لاپورتا از ژاوی حمایت و علی‌رغم افت بارسلونا در بازی‌های اخیر، اعلام کرد تمام‌قد پشت سرمربی تیمش ایستاده است.

حمایت لاپورتا از ژاوی: هیچ شکی به او ندارم

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های بارسلونا در بازی‌های اخیر، هواداران را نگران کرده است. با اینکه آن‌ها توانستند بازی‌هایی مانند بازی با رئال سوسیه‌داد و آلاوس را ببرند، اما سبک بازی ضعیف و کند تیم، باعث شده است که برخی طرفداران تیم، از این عملکرد ناامید شوند.

ژاوی علت این نمایش‌ها را مشکلات ذهنی و روانی خواند و گفت با کم‌تر شدن انتقادات رسانه‌ها و دوری بازیکنان از فضای مجازی، این شرایط بهتر می‌شود. برخی از هواداران و حتی رسانه‌ها این اظهارات ژاوی را «بهانه» خواندند و آن را دلیلی غیرمنطقی برای ضعف فنی تیمش دانستند.

1955151
1955152

خوان لاپورتا امروز در جریان بازدید از ورزشگاه نوکمپ با یک مصاحبه تمام شک و شبهه‌ها درباره آینده ژاوی را از بین برد و از سرمربی تیمش حمایت کرد.

شرایط تیم؟
ما در یک پروسه هستیم. این بسیار مهم است. ما در لیگ قهرمانان اروپا جایگاه خوبی داریم، در لالیگا نیز همینطور. در این روزها مصدومان می‌توانند بهبود یابند و ژاوی پس از تعطیلات همه بازیکنان را در اختیار خواهد داشت. او کارش را بلد است و می‌داند چکار کند. هیچ شکی به کاری که در باشگاه در حال انجام است نداریم.

وضعیت نوکمپ؟
رویا ادامه دارد. دیدن ساختار اصلی نیوکمپ بسیار احساسی است. اولین باری که آمدیم کمی نوستالژی و غم‌انگیز بود، چون دیدیم در حال تخریب است، اما حالا می‌توانیم ببینیم که دوباره در حال ساخت و پیشرفت است و این ما را خوشحال می‌کند.

دیدگاه‌ها