کد خبر : 1980494 | 26 آبان 1402 ساعت 01:18 | 29.8K بازدید | 53 دیدگاه

شب شیرین پرتغال: کریستیانو قصد توقف ندارد

تیم ملی پرتغال نهمین بازی‌اش از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی ۲-۰ برابر لیختن اشتاین پشت سر گذاشت.

شب شیرین پرتغال: کریستیانو قصد توقف ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال امشب در یک دیدار تشریفاتی برابر لیختن اشتاین صف‌آرایی کرد. تیم روبرتو مارتینز در صدر جدول گروه قرار دارد و صعودش به یورو ۲۰۲۴ قطعی شده است، در حالی که لیختن اشتاین بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

مطابق انتظار، پرتغالی‌ها بازی را کاملا بهتر آغاز کردند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نیم‌ساعت ابتدایی بازی هیچ موقعیت بزرگ گلزنی‌ای نداشتند تا بازی صفر صفر بماند.

ویدئو: 316931

در دقیقه ۳۰ سانتر ژوائو کانسلو با ضربه سر راموس همراه بود اما توپ به بیرون رفت و نتیجه بازی تغییری نکرد.

این تنها موقعیت جدی این نیمه بود و در پانزده دقیقه پایانی هم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

1955177

در دقیقه ۴۶ پرتغال می‌توانست به گل اول برسد اما شوت کریستیانو رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۴۷، دیوگو ژوتا از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و در ادامه توپ را به رونالدو در پشت مدافعان رساند. ستاره پرتغالی هم کار سختی برای مغلوب کردن دروازه‌بان نداشت و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1955176

۱۰ دقیقه بعد کانسلو اختلاف را به دو رساند. او در سمت راست به دنبال توپی دوید که دروازه‌بان حریف هم برای مهار آن خروج کرده بود. مدافع بارسا باموفقیت توپ را گرفت و دروازه‌بان را دریبل زد و با قرار دادن خودش در موقعیت گلزنی، دروازه را باز کرد.

1955174

در دقیقه ۶۱ سالانوویچ شانس باز کردن دروازه پرتغال را داشت، اما ضربه‌اش را خوزه سا دفع کرد تا صفر جلوی نام میزبان تغییر نکند.

رو به جلو سرعت بازی کم شد و موقعیت خاصی را شاهد نبودیم. راموس در دقیقه ۸۲ گل سوم پرتغال را زد اما گل توسط VAR مردود اعلام شد.

در دقایق پایانی بازی هم تغییری در نتیجه انجام نشد و این دیدار با برتری ۲-۰ پرتغال به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها