کد خبر : 1980504 | 26 آبان 1402 ساعت 10:24 | 57.2K بازدید | 120 دیدگاه

مسی: بازی را به بیلسا باختیم

لیونل مسی پس از باخت تیمش برابر اروگوئه، از تاثیر مارچلو بیلسا در اروگوئه تحسین و درباره شکست برابر آن‌ها صحبت کرد.

مسی: بازی را به بیلسا باختیم

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز در بازی‌ای از مرحله مقدماتی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی، اروگوئه موفق شد با گل‌های رونالد آرائوخو ‌و داروین نونیز آرژانتین را شکست دهد. لیونل مسی در این بازی فرصت‌هایی داشت اما در نهایت در گلزنی ناکام ماند تا شکست تیمش را شاهد باشد. او پس از بازی درباره این باخت صحبت کرد.

«می‌توانید تاثیر بیلسا را در تیم ببینید. آن‌ها تیم خوبی دارند و خوب بازی می‌کنند. به هر حال باخت هم اتفاق می‌افتد و ما هم باید روزی می‌باختیم، این اتفاق در فوتبال می‌افتد و عادی است.

1955197
1955198

در بازی احساس خوبی نداشتیم چون موقعیت‌های خوبی ساختیم ولی هیچ‌کدام وارد دروازه نشدند. ما مستحق گلزنی بودیم و اگر گل می‌زدیم شرایط بازی تغییر می‌کرد. آن‌ها تیمی قوی با خط هافبک سریع بودند و کمی برای‌مان سخت بود تا خودمان را در بازی پیدا کنیم. می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود. بیلسا تیمی فوق‌العاده ساخته است و این پیروزی به دلیل حضور او روی نیمکت اروگوئه است. این برای ما یک آزمایش بود و با باخت آن را پشت سر گذاشتیم.

باید از جایمان بلند شویم و بازی خوبی مقابل برزیل انجام دهیم. برزیل تیمی بزرگ با تاریخچه‌ای ارزشمند است. ما باید به مصاف آن‌ها برویم و به تیمی که ساخته‌اند احترام بگذاریم.»

دیدگاه‌ها