کد خبر : 1980506 | 26 آبان 1402 ساعت 10:59 | 16.4K بازدید | 35 دیدگاه

اسکالونی: قهرمان جهان هم شکست می‌خورد

لیونل اسکالونی در مورد اولین شکست تیمش در مقدماتی جام جهانی و دلایل این باخت حرف زد.

اسکالونی: قهرمان جهان هم شکست می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در پنجمین بازی‌اش از مرحله مقدماتی جام جهانی در خانه با نتیجه دو-صفر مغلوب اروگوئه شد و اولین باختش را در مقدماتی جام جهانی تجربه کرد. لیونل اسکالونی، سرمربی این تیم درباره این شکست غیرمنتظره صحبت کرد.

فکر نمی‌کردم ببازیم. برای این بازی آماده بودیم و موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم. هر گل می‌توانست کاری کند که بازی جور دیگری رقم بخورد. با این حال اشتباهاتی داشتیم که در بازی‌های بعدی نباید اتفاق بیفتند. حریف از ما بهتر بازی کرد و بدون هیچ شکی مستحق گرفتن این سه امتیاز بود.

1955201
1955202

ما راهمان را در بیشتر دقایق بازی گم کرده بودیم. سعی کردیم در نیمه دوم اشتباهات را اصلاح کنیم و کمی هم موفق بودیم اما به نظر می‌رسید روز ما نبود، ولی باز هم می‌گویم برای این نتیجه باید به حریف هم اعتبار داد. آن‌ها شایسته این برد بودند.

مواقعی وجود دارد که باید به حریف شایستگی بدهید. ما نمی‌توانیم فکر کنیم چون قهرمان جهان هستیم هرگز شکست نخواهیم خورد.

امروز اروگوئه بهتر از ما بازی کرد و سه امتیاز را گرفت. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم ببازیم، اما باید از این بازی بگذریم، به آینده فکر کنیم و آن را اصلاح کنیم. بازی سختی مقابل برزیل داریم. خوب است که پیش از این بازی یاد گرفتیم که هر تیمی شکست می‌خورد. برای جبران این نتیجه به مصاف آن‌ها می‌رویم.»

دیدگاه‌ها