کد خبر : 1980532 | 26 آبان 1402 ساعت 14:16 | 41.1K بازدید | 49 دیدگاه

فقط یک تغییر برای تکمیل شگفتی؛

ترکیب ایران برای صعود مشخص شد

بازیکنان اصلی تیم ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقابل نیوکالدونیا مشخص شدند.

ترکیب ایران برای صعود مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان نوجوان ایران پس از اینکه جام جهانی زیر 17 سال را با شگفتی‌سازی و کسب پیروزی مقابل فوتبالیست‌های آینده‌دار برزیل پشت سر گذاشتند، در دومین دیدار هم نمایش شایسته‌ای برابر انگلیس داشتند ولی در دقیقه 90 مغلوب شدند، اما آنها امروز در آخرین مسابقه دور گروهی می‌توانند صعودشان را با کسب حتی یک امتیاز مقابل نیوکالدونیا قطعی کنند و برتری پُر گل در این بازی ممکن است آنها را حتی به صدرنشینی نیز برساند.

حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران فقط یک تغییر در ترکیب اولیه‌اش نسبت به دو دیدار قبلی مقابل برزیل و انگلیس به وجود آورده که ابوالفضل ذلیخایی در سمت چپ خط دفاعی دیده نمی‌شود و جای خود را به علیرضا همایی‌فرد، بازیکن پیکان داده است.

آرشا شکوری مثل همیشه دروازه‌بان ایران است و سعی دارد پس از دو نمایش درخشان امروز نخستین کلین‌شیت خود در جام جهانی را مقابل نیوکالدونیا ثبت کند.

حسام نفری و عرفان درویش‌عالی، دو مدافع مرکزی ایران در بازی امروز هستند و نیما اندرزی و علیرضا همایی‌فرد نیز در سمت راست و چپ خط دفاعی مقابل نیوکالدونیا بازی خواهند کرد.

ابوالفضل زمانی و امیرمحمد رزاق‌نیا، هافبک‌های دفاعی تیم ایران مقابل نیوکالدونیا را تشکیل می‌دهند و یعقوب براجعه و ماهان صادقی هم وینگرهای راست و چپ در این بازی هستند.

ابوالفضل موردی به‌عنوان هافبک هجومی مقابل نیوکالدونیا بازی خواهد کرد و اسماعیل قلی‌زاده هم در رأس خط حمله تیم نوجوانان ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی به میدان می‌رود.

نفرات اصلی تیم فوتبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال مقابل نیوکالدونیا که از ساعت 15:30 آغاز خواهد شد را این 11 بازیکن تشکیل می‌دهند:

آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، علیرضا همایی‌فرد، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ماهان صادقی، ابوالفضل موردی و اسماعیل قلی‌زاده.

دیدگاه‌ها