کد خبر : 1980540 | 26 آبان 1402 ساعت 14:36 | 19.7K بازدید | 8 دیدگاه

کنایه به ایتالیا: هنوز آن باخت سنگینی می‌کند

ایلیا نستوروفسکی، بازیکن تیم ملی مقدونیه شمالی، با اشاره به شکست ایتالیا در رده جام جهانی به شاگردان لوچانو اسپالتی کنایه زد.

کنایه به ایتالیا: هنوز آن باخت سنگینی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ایلیا نستوروفسکی، مهاجم مقدونیه شمالی، پیش از بازی با ایتالیا در مقدماتی یورو 2024، روی جاه‌طلبی‌ها و اعتماد به نفس تیمش تاکید کرد.

آتزوری در حال حاضر با دو بازی باقی مانده در گروه C در رده سوم قرار دارد. اوکراین که یک بازی بیشتر انجام داده با 3 امتیاز بیشتر در رده دوم قرار دارد. مقدونیه شمالی با 3 امتیاز کم‌تر از ایتالیا در رده چهارم قرار دارد.

ایتالیا سال گذشته در دیدار پلی‌آف جام جهانی در پالرمو متحمل شکست دلخراشی مقابل مقدونیه شمالی شد. این نتیجه موجب شد تا آن‌ها برای دومین‌بار متوالی مسابقات جام جهانی را از دست بدهند. هواداران اکنون می‌ترسند که ایتالیا یک تورنمنت بزرگ بین المللی دیگر را از دست بدهند.

1955292

نستوروسکی ابتدا در مورد کیفیت مقدونیه شمالی صحبت کرد: "امشب با یک تیم محکم و منسجم روبه‌رو می‌شوید که به خوبی دفاع می‌کند. آخرین بازی‌های ما مقابل ایتالیا خوب بازی کرده‌ایم، در سه بازی اخیر ما شکست نخورده‌ایم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم."

او با اشاره به پیشرفت تیم ملی کشورش گفت: "در 7-8 سال گذشته ما بسیار رشد کرده‌ایم. فکر می‌کنم این واقعیت که ایتالیا مقابل ما در پالرمو شکست خورد و سپس تساوی در بازی برگشت می‌تواند برای ایتالیا سنگینی باشد. البته کمی خوش شانس بودیم، اما خوب کار کردیم و می‌خواهیم به این راه ادامه دهیم."

این مهاجم 33 ساله درباره برخی از بازیکنان کلیدی مقدونیه شمالی صحبت کرد: "قطعا الیف الماس، امروز ستاره ماست. اما بویان میوفسکی هم خیلی خوب کار می‌کند و نمی‌توانیم الکساندر تراژکوفسکی، زننده گل در پالرمو را فراموش کنیم. حالا دیگر نمی‌توانیم دو رتبه اول را به‌دست بیاوریم و چیزی برای از دست دادن نداریم، می‌خواهیم تأثیر خوبی بگذاریم."

دیدگاه‌ها