کد خبر : 1980541 | 26 آبان 1402 ساعت 14:43 | 22.4K بازدید | 5 دیدگاه

حمله ستاره یونایتد به حریف: مثل بچه ننه‌هایید!

اسکات مک تامینی، ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد، به شدت از رفتار بازیکنان گرجستان در زمین انتقاد کرد.

حمله ستاره یونایتد به حریف: مثل بچه ننه‌هایید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 در زمین گرجستان روبه‌روی این تیم قرار گرفت و دو تیم در نهایت به تصافی 2-2 رضایت دادند. 

این دیداری پر تنش و پر برخورد بود که 32 خطا و6 کارت زرد در آن دیده شد و بازیکنان دو تیم هم در هر دو نیمه بارها در زمین با یک‌دیگر درگیر شدند. خویچا کواراتسخلیا هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و مک تامینی گل اول و شانکلند گل تساوی تیمش را در وقت اضافه وارد دروازه حریف کرد. 

مک تامینی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با Viaplay اظهار داشت: «هر بازی در این سطح بازی بزرگی است و مشخصا آ‌ن‌ها هم بازیکنان خیلی خوبی دارند اما من فکر می‌کنم رفتار آن‌ها در بازی امشب بی‌احترامی بود، خصوصا که سعی در تحریک داور داشتند. 

1955294

در هر حال، فوتبال همین است و گاهی شرایط به این شکل پیش می‌رود. ما سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم اما دشوار بود. بعضی از بازیکنان در رختکن ناراحت بودند اما من حس می‌کنم این که پس از دو بار عقب افتادن توانستیم به بازی برگردیم احساس خوبی است. 

باید فکری به حال بازیکنانی که وقتی مصدوم نیستند، خودشان را به مصدومیت می‌زنند کرد. تشخیصش سخت است اما غلت زدن روی زمین و گریه کردن مثل بچه‌ها در تمام طول شب فوتبال بازی کردن نیست. ما فقط می‌خواستیم بازی کنیم و تمام تلاش‌مان را کردیم. ولی تیم حریف فقط به دنبال تحریک داور بود.» 

دیدگاه‌ها