کد خبر : 1980557 | 26 آبان 1402 ساعت 15:57 | 28.8K بازدید | 30 دیدگاه

پیش‌بینی تلخ برای رئال: این ستاره هم یک ماه نیست!

پیش‌بینی می‌شود که وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، حداقل یک ماه از میادین دور باشد.

پیش‌بینی تلخ برای رئال: این ستاره هم یک ماه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در آمریکای جنوبی روبه‌روی تیم ملی کلمبیا قرار گرفت و با نتیجه 1-2 در این بازی شکست خورد. 

اما اتفاق تلخی که برای این تیم در آستانه بازی حساس برابر تیم ملی آرژانتین و همچنین برای رئال‌مادرید رخ داد، مصدومیت وینیسیوس بود که باعث شد او قادر به ادامه بازی نباشد و زمین را ترک کند. 

این بازیکن خیلی زود در دقیقه 27 زمین را ترک کرد تا مشخص شود که مصدومیتش جدی است و احساس دردی که داشت باعث نگرانی شدید کادرفنی و همچنین هواداران رئال شد که حالا با مصدومیت چندین بازیکن کلیدی تیم‌شان روبه‌رو هستند. 

1955223

آزمایش اولیه روی پای این ستاره برزیلی انجام شده و حالا منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شده‌اند که وینیسیوس به احتمال زیاد حداقل یک‌ماه را دور از میادین سپری خواهد کرد که خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی است. 

ساعتی پیش هم اعلام شد که ادواردو کاماوینگا به دلیل مصدومیت شدید در اردوی تیم ملی فرانسه بین هشت تا 10 هفته از میادین دور است و تا پایان سال 2022 قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و حالا مصدومیت طولانی‌مدت وینیسیوس می‌تواند ضربه وارد شده به رئال را بیش از پیش سنگین کند. 

دیدگاه‌ها