کد خبر : 1980592 | 26 آبان 1402 ساعت 18:50 | 26.1K بازدید | 19 دیدگاه

شکایت سه باشگاه از اورتون: 350 میلیون ما رو بده!

برنلی، لیدزیونایتد و لسترسیتی قصد دارند از اورتون شکایت کرده و غرامت سنگینی دریافت کنند.

شکایت سه باشگاه از اورتون: 350 میلیون ما رو بده!

به گزارش "ورزش سه"، برنلی، لیدزیونایتد و لسترسیتی قصد خود برای شکایت از اورتون را برای دریافت غرامت 350 میلیون یورویی، تایید کردند.

بر اساس گزارش دیلی میل، مقامات ارشد این سه باشگاه امروز بعدازظهر مذاکراتی را برای تایید مجدد طرح خود برای شکایت اورتون را انجام دادند. اورتون امروز به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی لیگ برتر انگلیس با کسر 10 امتیاز مواجه شد.

گفته می‌شود که این سه باشگاه موافقت کرده‌اند که تهدیدات قبلی خود برای شکایت از اورتون را که ابتدا در تابستان مطرح کرده بودند، دنبال کنند.

1955385

لیدز و لسترسیتی به چمپیونشیپ سقوط کردند و برنلی از این دو باشگاه حمایت می‌کند زیرا به عقیده آن‌ها هزینه‌های اورتون در فصل قبل منجر به تقویت این تیم شده و در مقابل دو باشگاه نامبرده را به سقوط نزدیک کرد.

این سه باشگاه بارها از عدم رسیدگی به پرونده اورتون در فصل گذشته ابراز نارضایتی کردند. تیم تحت هدایت شان دایچ فعلا شانس سقوط به چمپیونشیپ نیست چون هنوز بخش زیادی از مسابقات فصل لیگ برتر باقی مانده است.

میل اسپورت ماه گذشته فاش کرد که برنلی، لیدز و لستر نامه مشترکی به لیگ برتر نوشتند و آن‌ها را از برنامه خود برای شکایت در صورت مجرم شناخته شدن اورتون، مطلع کردند.

رقم 350 میلیون یورو بر اساس یک تخمین تقریبی است که هر کدام از این باشگاه‌ها معتقد هستند با سقوط یا نزدیک شدن به سقوط از لیگ برتر، از دست داده‌اند.

دیدگاه‌ها