کد خبر : 1980620 | 26 آبان 1402 ساعت 21:34 | 72.3K بازدید | 64 دیدگاه

رخ عقاب از کم‌حرف‌ترین بازیکن تیم ملی! (عکس)

سید مجید حسینی کم حرف‌ترین بازیکن فوتبال ایران در سال‌هایی است که به عنوان یک مدافع مستحکم پا به میدان گذاشته است.

رخ عقاب از کم‌حرف‌ترین بازیکن تیم ملی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، این بازیکن سابق تیم ملی جوانان که از زمان حضور در جمع نفرات تیم ملی که در زمان علیرضا منصوریان به عنوان مدافع در استقلال به میدان رفت، از زمان حضور کارلوس کیروش در تیم ملی در جمع ملی پوشان حضور پیدا کرد و از آن به بعد کم و بیش در تورنمنت‌های مختلف به عنوان یار اصلی خط دفاعی به میدان رفته است.

اگرچه با جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی و حضور چند بازیکن دیگر، مجید حسینی بیشتر یک ذخیره خوب برای دو مهره اصلی خط دفاعی شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی‌زادگان بود اما همچنان او بازیکن ملی پوش مانده است.

1955436

حسینی عضو تیم کایسری اسپور است و از دوران حضورش در تیم ترکیه چهار سال می‌گذرد او بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ به فوتبال ترکیه رفته و بی وقفه در باشگاه نسبتا خوبی در ترکیه به میدان رفته و هنوز هم مورد اعتماد مربیان این لیگ قدرتمند فوتبال است اگرچه در بازی مقابل هنگ کنگ تیم ملی با ترکیب کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده به میدان رفت اما حسینی نوک پایش در ترکیب تیم ملی به نظر می‌رسد.

او یکی از نفراتی است که هر لحظه ممکن است مهره ثابت خط دفاعی شود او البته به تازگی مصدومیتی پشت سر گذاشته اما با گذشت زمان با آمادگی بیشتری دو مدافع با تجربه در قلب دفاع را تهدید خواهد کرد.

نکته جالب در مورد حسینی این است که از او کمترین گفتگو و مصاحبه منتشر شده و به جز یک حضور در تلویزیون بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، هرگز با برنامه‌های تلویزیونی هم گفتگو نکرده است.

دیدگاه‌ها