کد خبر : 1980629 | 26 آبان 1402 ساعت 22:01 | 37.3K بازدید | 64 دیدگاه

واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به جنجال‌های اخیر

بازیکنان سابق پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای در مجموعه شرکت پیشکسوتان به اتفاقات چند روز اخیر این باشگاه واکنش نشان دادند.

واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به جنجال‌های اخیر

به گزارش ورزش سه، در حالی که پرسپولیس بعد از ۲۴ ساعت جنجالی حالا به آرامش نسبی رسیده، پیشکسوتان باشگاه نیز با انتشار یک بیانیه تلاش کرده تا واکنشی آرام و مسالمت‌آمیز به این اتفاقات داشته باشد.

بولت تراکتوربخشی از این بیانیه را در ادامه بخوانید:

بولت زیر مجموعهنباید فراموش کنیم که تیم پرسپولیس مانند خانواده ماست؛ در نتیجه سرمربی و بازیکنانش نیز فرزندان این خانواده هستند که اکنون پیراهن سرخ و مقدس باشگاه پرسپولیس را بر تن دارند.

بولت زیر مجموعهتوصیه ما به زحمتکشان باشگاه پرسپولیس این است که موضوعات را طوری مدیریت کنند که  به صورت مسالمت آمیز، درون خانواده حل شود و اسرار خانواده به بیرون درز پیدا نکند تا شاهد اظهار نظرهای حاشیه برانگیز در خصوص آن‌ها نباشیم.

بولت زیر مجموعهیحیی و شاگردانش فرزندان خانواده بزرگ پرسپولیس هستند و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به عنوان بزرگان این خانواده به هیچ وجه پشت فرزندان خود را خالی نمی‌کنند.

بولت زیر مجموعهبه هر حال دغدغه تمام این افراد موفقیت باشگاه پرسپولیس است و حتی آن پیشکسوتانی که نگاهی نقادانه به وضعیت موجود دارند، تمام فکر و ذکرشان چیزی جز موفقیت تیم محبوبشان نیست.

دیدگاه‌ها