کد خبر : 1980641 | 27 آبان 1402 ساعت 05:58 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

مرثیه‌ای برای آخرین تیم زیبا و بی‌طرفدار تهران

ایمان مبعلی می‌گوید جدایی از استقلال و پیوستن به نفت تهران یکی از تصمیمات درست او بوده است.

مرثیه‌ای برای آخرین تیم زیبا و بی‌طرفدار تهران

به گزارش ورزش سه، ایمان مبعلی که بخشی از دوران فوتبال خود را در تیم پرستاره نفت تهران سپری کرده است، در حاشیه بازی خیریه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در خصوص جدایی‌های خود از استقلال صحبت کرد و گفت جدایی سوم او و پیوستن به نفت تهران یک تصمیم درست از سوی او بوده است.

مبعلی گفت: من دو سه بار از استقلال جدا شدم. سال ۸۹ به استقلال آمدم و سال اول آقای مظلومی بود. نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشتم و در تیم جا افتاده بودم اما متاسفانه نماندم و به شارجه امارات رفتم‌. دست خودم بود و اشتباه کردم. سال دوم آقای مظلومی، تیم به مراتب بهتر از سال اول شد. یک‌بار دیگر هم زمان آقای قلعه‌نویی به استقلال آمدم و در‌ ترکیه با آنها بدنسازی کردم اما آخر نقل و انتقالات به پیکان رفتم که این هم اشتباه بود. یک‌بار دیگر هم استقلال نماندم و به نفت رفتم که آن تصمیم، درست بود و باعث شد سه سال در نفت بازی کنم و تیم موفق بود.

1029176

او در واکنش به اینکه یک قهرمانی حق نسل طلایی نفت بود، اظهار داشت: من یک فلش بک به قدیم‌ می‌زنم. نمی‌دانم خود منصوریان یادش هست یا نه. در رختکن نشسته بودیم که گفت امکان ندارد یک تیم در سالیان آینده مثل نفت به وجود بیاید. تک تک به بازیکنان اشاره کرد. من همیشه آن حرفش را آویزه گوشم می‌کنم. خیلی از بازیکنانی که الان در استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنند، بازیکنان نفت بودند.

مبعلی تاکید کرد: واقعا خدمتی که نفت تهران به فوتبال ایران کرد، تکرارنشدنی است. دو سال هم که متاسفانه شرایط مالی نفت تهران به مشکل خورد و باعث شد پول بچه‌ها را ندهد‌. الان اکثر بازیکنان از آن تیم طلب دارند. سال ۹۳-۹۴ آن پول می‌توانست برای بچه‌ها سکوی پرتاب باشد اما این اتفاق نیفتاد و نمی‌دانیم چه کسی جوابگو و مسئول است.

دیدگاه‌ها